Wdrażamy sprawdzone rozwiązanie w technologii Kentico oraz .NET

Dostarczając i rozwijając systemy B2B i B2C dla naszych partnerów, zaobserwowaliśmy wzrost potrzeb w obszarze obsługi posprzedażowej oraz wzrost popularności sprzedaży w modelu usługowym. Na tej podstawie zbudowaliśmy produkt typu eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. System jest centrum komunikacji z klientem, pozwala prowadzić rozliczenia i udostępnić kluczowe informacje oraz wybrane dokumenty. Rozwiązanie automatyzuje obsługę procesów i optymalizuje czas poświęcony na odpowiedzenie na zapytania klienta.

Wdrażamy sprawdzone rozwiązanie w technologii Kentico oraz .NET

  1. Zweryfikujemy, jaką część Twoich potrzeb biznesowych realizuje nasz produkt w obecnej wersji. Na tej podstawie zdecydujemy, czy warto korzystać z naszego gotowego rozwiązania czy wybrać drogę aplikacji dedykowanej.

  2. Zrealizujemy integrację oraz uruchomimy MVP systemu, korzystając z gotowych modułów. Dzięki temu dostarczymy wartość biznesową najszybciej jak to możliwe, a wdrożenie wygeneruje przychód. 

  3. Nasza dalsza współpraca będzie polegała na rozwoju aplikacji i dodawaniu kolejnych modułów dedykowanych, obsługujących unikalną logikę biznesową twojej firmy.

Technologie się zmieniają. Metodyka ich doboru nie.

Widzisz potrzebę i potencjał wdrożenia rozwiązania do automatyzacji obsługi procesów i optymalizacji komunikacji z klientem?

Bartek_fot.AGruszka_www_kwadrat
Bartosz Kolasa

New Business Developer

Porozmawiajmy o współpracy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj