Przenosimy obsługę klienta do świata online

Obsługa klientów poprzez panel klienta zbudowaliśmy produkt typu  eBOK – pozwala obniżyć koszty oraz podnieść jakość. eBOK jest centrum komunikacji z klientem, pozwala sprzedawać dodatkowe usługi, prowadzić rozliczenia i udostępnić kluczowe informacje oraz wybrane dokumenty. Rozwiązanie automatyzuje obsługę i pozwala szybciej pomóc klientowi.

Przenosimy obsługę klienta do świata online

  1. Projektujemy proces obsługi klienta w kanale cyfrowym

  2. Wdrażamy rozwiązanie self-service zgodne z twoją identyfikacją wizualną

  3. Integrujemy eBOK z wewnętrznymi systemami

Widzisz potrzebę i potencjał wdrożenia rozwiązania do automatyzacji obsługi procesów i optymalizacji komunikacji z klientem?

Bartek_fot.AGruszka_www_kwadrat
Bartosz Kolasa

New Business Developer

Porozmawiajmy o współpracy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj