Grupa Unity wdrożyła system sprzedaży biletów dla Onnibus.com

marc-olivier-jodoin-291607-unsplash
17 kwietnia ruszył nowy portal sprzedaży biletów www.Onnibus.com System realizuje strategię rozwoju sprzedaży Fińskiej firmy Onnibus, należącej do Souter Holding.
 
Realizacja projektu po stronie zespołu Grupy Unity obejmowała dwa etapy:
  1. Zaprojektowanie i wdrożenie nowego serwisu WWW, przyjaznego dla użytkownika i otwartego na nowe inicjatywy biznesowe, które mogą pojawić się w portfelu produktów i usług.
  2. Przejęcie i kompleksowe odnowienie systemu sprzedaży biletów, który przez kilka ostatnich lat prowadzony był przez zewnętrznego dostawcę. Dużym wyzwaniem w ramach tych prac było pozbycie się długu technologicznego, który istotnie utrudniał wykorzystanie ważnych funkcjonalności rozwiązania.

Dodatkowym obszarem, którym się zajęliśmy, była migracja systemu do chmury Azure. Wymagało to istotnej modyfikacji całej aplikacji, ale w efekcie pozwoliło znacząco zwiększyć wydajność rozwiązania i przyjąć bezpiecznie większy ruch w serwisie. W ramach naszej współpracy udało się także podnieść parametry SLA niezawodności systemu.

Podczas prac dla Onnibusa nasi specjaliści mieli okazję zmierzyć się z wieloma wyzwaniami
technologicznymi, ale także organizacyjnymi.

Projekt realizowany był metodyką zwinną przez fińsko-angielsko-polski zespół. Całą komunikację prowadziliśmy  przez nasz system JIRA, a dzięki pełnej transparentności wymiana informacji między business owner’em, developerami, koderami i testerami była bezpośrednia, łatwa i szybka.

Z naszego punktu widzenia projektu Onnibus to arcyciekawy projekt, dzięki któremu po raz kolejny mogliśmy wykazać się wiedzą i doświadczeniem, ale także mieliśmy okazję pracować w środowisku międzynarodowym. Nic jednak nie jest się w stanie równać z poziomem satysfakcji, jaką daje zadowolenie Klienta i jego przekonanie, że dokonał słusznego wyboru, przekazując projekt w nasze ręce.
                                                           

Adeptka digital marketingu i service designu, podążająca ścieżką human-centered approach. Jako Marketing Manager w Grupie Unity, odpowiada za tworzenie i wdrażania strategii marketingowej oraz koordynację projektów kreatywnych. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim (kierunek Marketing Polityczny) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym (kierunek Komunikacja Marketingowa), a także studia podyplomowe z Projektowania Usług na SWPS.

Napisz do nas

Potrzebujesz więcej informacji lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Chętnie odpowiemy na każde pytanie. Zapraszamy do kontaktu!
Pola oznaczone * są wymagane.