Publio.pl w mobilnej aplikacji dla klientów Orange

repro1

28 tysięcy e-booków, prawie 3 tysiące audiobooków i 350 tytułów prasowych z oferty księgarni internetowej Publio.pl już  dostępne w nowej aplikacji mobilnej dla klientów Orange. Aplikacja powstała we współpracy z Unity.

Publio.pl (księgarnia internetowa Agory) i Orange wypuściły nową aplikację mobilną – Czytelnia Orange, dzięki której czytelnicy książek i czasopism zyskają szybki i wygodny dostęp do najnowszych e-booków, audiobooków i e-prasy. Aplikacja pozwala korzystać z pełnej oferty Publio.pl – wystarczy pobrać ją i zainstalować na smartfonie lub tablecie. Rejestracja z podaniem posiadanego numeru telefonu umożliwia błyskawiczne dokonywanie zakupów  i czytanie kupionych pozycji już chwilę po złożeniu zamówienia, bez czekania na transfer płatności. Płatność za zakupy będzie automatycznie doliczona do rachunku za telefon.

– Cały czas staramy się podążać za najnowszymi trendami i maksymalnie ułatwiać naszym użytkownikom zakup nowych tytułów. Dlatego w partnerstwie z Orange stworzyliśmy wyjątkową, nowoczesną aplikację, która pozwala cieszyć się lekturą nie tylko bez wychodzenia z domu, ale nawet bez konieczności każdorazowego realizowania płatności – mówi Beata Gutowska, dyrektor zarządzająca Publio.pl.

 

Aplikacja umożliwia m.in. zakup pojedynczych tytułów prasowych, a także cyklicznej, odnawialnej automatycznie prenumeraty. Jej użytkownicy skorzystają również z intuicyjnego odtwarzacza audiobooków, dzięki któremu będą mogli odsłuchać je od razu po zakupie. Wszystkie kupione tytuły będą dostępne na wirtualnej półce klienta w aplikacji, skąd w dowolnej chwili będzie można pobrać je i zapisać w pamięci swojego urządzenia. Aby korzystać z aplikacji należy mieć dostęp do internetu, ale w ofercie dla klientów Orange transfer danych w aplikacji nie pomniejszy pakietu danych.

Agora współpracuje z Unity współtworząc Publio.pl od 2010 roku. Efektem projektu jest działająca od 5 lat księgarnia internetowa. Unity stale rozwija serwis dostosowując go do najnowszych trendów. 

PR&Marketing Manager w Grupie Unity. Od siedmiu lat związana promocją i marketingiem. Doświadczenie zdobywała w administracji publicznej, organizując i promując konferencje, targi oraz spotkania w ramach promocji gospodarczej oraz marketingu jednostki naukowej. Obecnie jest odpowiedzialna za PR i realizację projektów marketingowych Grupy Unity. Organizowała i promowała Kongres Dyrektorów E-commerce oraz Roadshow E-commerce w praktyce. Jest redaktorką naczelną magazynu Imagine. W wolnych chwilach szyje i fotografuje.

Napisz do nas

Potrzebujesz więcej informacji lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Chętnie odpowiemy na każde pytanie. Zapraszamy do kontaktu!
Pola oznaczone * są wymagane.