Grupa Unity podzieli się wiedzą o Customer Journey podczas II Forum Marketingu Rynku Deweloperskiego

markerting_rynku_nieruchomosci2

Już 17 września w warszawskim Golden Floor Tower podczas II Forum Marketingu Rynku Deweloperskiego, Bartosz Kolasa (New Business Developer, Grupa Unity) będzie opowiadał, jak w branży nieruchomości dbać o optymalizację Customer Journey. 

„W sytuacji, kiedy przyzwyczajeni jesteśmy do kupowania przez Internet i otrzymywania produktu następnego dnia, dostarczenie najdroższego zakupu w życiu trwa wiele miesięcy. Od momentu pojawienia się potrzeby po otrzymanie kluczy do mieszkania mamy do czynienia z jedną z najdłuższych customer journey. Opowiem o sposobach na zmniejszenie dysonansu pomiędzy światem e-commerce, a rynkiem nieruchomości, aby zdobywać przewagę konkurencyjną dzięki lepszemu customer experience” – mówi Bartosz Kolasa. 

Zapraszamy zarówno na wystąpienie, jak i do bezpośredniego kontaktu z Bartoszem podczas wydarzenia.

Więcej informacji o konferencji można znaleźć TUTAJ

W Grupie Unity kilka miesięcy temu opracowaliśmy produkt wspierający obsługę klienta w branży nieruchomości, który został z sukcesem wdrożony u wrocławskiego dewelopera – Archicom. 

Więcej o Panelu Klienta można przeczytać na stronie www Intratic (spółki Grupy Unity).



_ _ Bartosz Kolasa, New Business Developer
__  Bartosz.Kolasa@unity.pl 
__  +48 693 614 705

Specjalistka ds. marketingu i Employer Brandingu. Szczególnie zainteresowana Content Marketingiem, Social Mediami i Video Marketingiem. Od ponad 3 lat związana z branżą IT. Prywatnie miłośniczka podróży, instagramerka, właścicielka 2 kotów.

Napisz do nas

Potrzebujesz więcej informacji lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Chętnie odpowiemy na każde pytanie. Zapraszamy do kontaktu!
Pola oznaczone * są wymagane.