Serwis internetowy dla Multimedia Polska

realizacja_multiMedia
  • Klient
    • Multimedia
  • Zakres prac
    • Rozwiązania portalowe
    • Integracja systemów IT
    • E-commerce B2C
  • Technologie
    • Kentico
    • .NET

Dla Multimedia Polska – lidera polskiego rynku usług telekomunikacyjnych – wykonaliśmy kompleksową platformę do prezentacji i konfiguracji oferty w oparciu o technologie Kentico EMS oraz .NET.

W skrócie

  • Główną potrzebą zidentyfikowaną przez nas w tym projekcie było znalezienie modelu sprzedaży nowych produktów oraz wzbogacenie oferty do obecnych klientów
  • Multimedia Polska zależało na lepszym eksponowaniu oferty w serwisie. W tym celu istotne było udostępnienie użytkownikowi możliwości skonfigurowania oferty, a następnie przekazania jej do call center MMP z prośbą o kontakt
  • Istotnym wymaganiem było także bezawaryjne funkcjonowanie serwisu w oparciu o nowoczesną architekturę i infrastrukturę IT
  • Firmie zależało również na przekazywaniu klientom istotnych informacji, regulaminów i adresów w jednym miejscu
multimedia

Dedykowane rozwiązanie remedium na problemy klienta

System stworzyliśmy w oparciu o platformę Kentico w wersji Enterprise Marketing Solution z użyciem technologii .NET.  Podczas wdrożenia nasz zespół stworzył dodatkowy moduł relacji produktów zintegrowany z platformą Kentico i poszerzający jej możliwości, co umożliwiło wykonanie konfiguratora oferty dla klienta. 

Wybrane funkcje:

  • Ścieżka zakupowa – Podstawową funkcją serwisu jest wyświetlanie oferty na dedykowanych stronach i w tabelach ofertowych. Budowany automatycznie koszyk zakupowy umożliwia wybranie pakietów i usług dodatkowych. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy również funkcjonalność wyliczająca wartość przyszłych faktur na przestrzeni całej umowy. 
  • Relacje produktów –  Dodatkowy moduł napisaliśmy jako rozszerzenie do Kentico. Pozwala on na przypisanie usług i produktów dodatkowych do produktów głównych, umożliwiając w ten sposób konfigurację oraz wyświetlenie nowej oferty. Pomaga on również zweryfikować poprawność ułożonej oferty, ponieważ umożliwia tworzenie relacji między produktami.
  • Pakiety usług – Serwis internetowy umożliwia łączenie oferowanych usług w pakietypozwalającjednocześnie klientowi na poznanie cen tak skonfigurowanych paczek oraz przesyłając tę informację do call center MMPPakiety wykorzystują produkty i usługi sprzedawane osobno, co ujednolica doświadczenie użytkowników serwisu oraz lepiej adresuje ich potrzeby.
  • Sprawdzanie dostępności usług – Za pomocą tej funkcji przed wysłaniem zapytania, użytkownicy mogą sprawdzić, czy interesujące ich usługi są świadczone pod podanym przez nich adresem lub kodem pocztowym. Dzięki temu system nie generuje zapytań i zamówień, które należałoby anulować po manualnej weryfikacji adresu.  
  • Strefa klienta – zawarliśmy tam możliwość umieszczenia wszystkich informację przydatnych dla użytkowników portalu: formularz kontaktowy, numer infolinii oraz wyszukiwarka Biur Obsługi Klienta połączona z Google Maps. Dodatkowo strefa klienta zbiera najważniejsze elementy oferty na stronach produktowych i usługowych, a jej uzupełnieniem jest także wyszukiwarka treści w serwisie. 

Efekty

  • Lepsza prezentacja oferty - Bogaty wachlarz usług i produktów Multimedia Polska jest teraz właściwie eksponowany, a użytkownicy serwisu mogą łatwo spersonalizować wybrany przez siebie pakiet
  • Obniżenie kosztu obsługi klienta - Dzięki skuteczniejszej prezentacji informacji w strefie klienta zmniejszyła się ilość zapytań, które musiałyby być bezpośrednio obsłużone przez konsultantów Multimedia Polska
  • Więcej leadów kwalifikowanych - Konfigurując ofertę online użytkownicy od razu poznają koszt oraz dostępność usługi pod swoim adresem. W momencie kontaktu z konsultantem MMP są oni już gotowi do zakupu
  • Wzmocnienie marki Multimedia Polska - Przyjazny interfejs oraz spójność wizualna serwisu pomogła we wzmacnianiu autorytetu marki Multimedia Polska, zarówno wobec nowych, jak i istniejących klientów

Szukasz rzetelnego partnera IT? Porozmawiajmy o potrzebach Twojej organizacji.

Bartek_fot.AGruszka_www_kwadrat
Bartosz Kolasa

New Business Developer

Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj