Serwis e-commerce oraz m-commerce dla Leroy Merlin

#UNI10_case-study_leroy_merlin
  • Klient
    • LeroyMerlin
  • Zakres prac
    • E-commerce B2C
    • Integracja systemów IT
  • Technologie
    • PHP
    • Unity.Commerce

Dla Leroy Merlin, lidera branży budowlanej zaprojektowaliśmy dedykowany, rozbudowany system e-commerce, a następnie jego wersję mobilną. Platforma oprócz funkcji sprzedażowej oferuje klientom wysokiej jakości sekcję contentową oraz stać się miejscem budowania społeczności. Obydwa systemy są nadal rozbudowywane.

W skrócie

  • Zastosowanie elementów cross i upsellingu w tym integracja z silnikiem rekomendacji QuarticON umożliwia przewidywanie w czasie rzeczywistym preferencji zakupowych klientów
  • Klient już z poziomu strony głównej otrzymuje dostęp do najbardziej atrakcyjnych produktów marki, bez konieczności szukania ich w karcie produktu lub gazetce PDF
  • System udostępnia rożne formy dostawy, a integracja z systemem Call Center umożliwia klientom skorzystanie z pomocy podczas zakupów w każdej chwili
  • Mobilna wersja serwisu jest spójnym odwzorowaniem internetowej odsłony sklepu
leroy

Serwis e-commerce i aplikacja mobilna dla lidera branży budowlanej

Sklep internetowy zaprojektowaliśmy w oparciu o najwyższe standardy UX.  W ramach współpracy z liderem branży budowlanej stworzyliśmy również mobilną wersję serwisu będąca spójnym odwzorowaniem internetowej odsłony sklepu, oferującą biblioteki porad, artykułów i filmów z zakresu remontowania oraz urządzania wnętrz i ogrodów.  Serwis mobilny integruje działania online i offline m.in. dzięki łatwej lokalizacji najbliższego sklepu stacjonarnego.

Witryna zbudowana jest z trzech głównych części, tworzących integralną całość: sklepu internetowego, działu porad oraz sekcji „Forum i Wasze wnętrza”. Użytkownicy sklepu mogą przeglądać, przeszukiwać i porównywać produkty z katalogu. Serwis bogaty jest w sekcję merytoryczną „Wasze wnętrza”, która ułatwia użytkownikowi  dobór artykułów pod kątem wyposażenia wnętrz oraz inspiracje forumowiczów w postaci porad i materiałów zdjęciowych.

Efekty

  • Zoptymalizowana ścieżka zakupowa pozwala użytkownikowi na wygodne zakupy w sklepie internetowym nawet bez rejestracji
  • Sklep internetowy stanowi połączenie 3 funkcji w jednej aplikacji: sprzedażowej, wizerunkowej oraz społecznościowej
  • Wersja mobilna zawiera pełną funkcjonalność serwisu tradycyjnego i gwarantuje użytkownikom niskie zużycie transferu danych
  • Serwis został wyróżniony nagrodą Webstar Akademii Internetu w kategorii Usługi profesjonalne oraz główną nagrodę za Grand Webstar jako Strona Roku 2013

Szukasz rzetelnego partnera IT? Porozmawiajmy o potrzebach Twojej organizacji.

tomaszgutkowski-grupaunity
Tomasz Gutkowski

E-commerce Strategy Manager

Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj