Platforma e-commerce dla RTV Euro AGD

Unity_realizacja_euro
  • Klient
    • RTV EURO AGD
  • Zakres prac
    • E-commerce B2C
    • Integracja systemów IT
  • Technologie
    • Java

W oparciu o analizę potrzeb i celów biznesowych spółki Euro Net Sp. z o.o. stworzyliśmy dedykowany system e-commerce dla marki będącej liderem branży RTV-AGD w Polsce.  Jest to pierwsza ogólnopolska wyspecjalizowana sieć detaliczna i jednocześnie największy e-commerce w naszym kraju.

W skrócie

  • Nowy sklep internetowy jako jeden z wielu kanałów sprzedaży miał być innowacyjny, ale przede wszystkim niezawodny
  • Zespół klienta ma możliwość swobodnego konstruowania zestawu parametrów opisujących produkty z różnych grup asortymentowych
  • Odpowiednie wyświetlanie towarów wspiera zaawansowana wyszukiwarka umożliwiająca wyszukiwanie wg wielu zdefiniowanych przez użytkownika parametrów oraz porównywanie produktów
  • Serwis wyposażony jest w rozbudowany dział porad i informacji, daje również możliwość tworzenia dedykowanych pod-sklepów dla wybranych marek lub produktów
RTV Euro AGD platforma_e-commerce case study Unity Group

Dedykowana platforma e-commerce dla lidera rynku RTV AGD

Zaprojektowaną platformę wdrożyliśmy z myślą o usprawnieniu procesów sprzedażowych i marketingowych Klienta. Stworzyliśmy bardzo złożony i wszechstronny system e-commerce dopracowany w każdym szczególe, dzięki czemu Klient uzyskuje bardzo dużą skuteczność sprzedaży. Sklep internetowy stanowi w tej chwili dla RTV Euro AGD równie ważny kanał dystrybucji jak sklepy naziemne, ponadto e-sklep dysponuje wielopoziomowym katalogiem produktów. Serwis wyposażony jest w rozbudowany dział porad i informacji, daje również możliwość tworzenia dedykowanych pod-sklepów dla wybranych marek lub produktów. Oprócz wielopoziomowego katalogu produktów, istotnym elementem systemu jest moduł zamówień elektronicznych.

Funkcje i rozwiązania:

Stworzony przez nas system e-commerce to aplikacja dedykowana, oparta o analizę potrzeb i celów biznesowych Klienta. Aby zaprezentować ofertę w sposób przejrzysty, każda z kategorii towarów jest opisywana według innego szablonu. Kluczowa w tym zakresie jest możliwość swobodnego konstruowania zestawu parametrów opisujących produkty z różnych grup asortymentowych. Taka budowa katalogu towarów umożliwia nie tylko udostępnienie klientom bardzo szczegółowych informacji, ale pozwala także porównywać produkty oraz selekcjonować je z uwzględnieniem dowolnych parametrów. Odpowiednie wyświetlanie towarów wspiera zaawansowana wyszukiwarka umożliwiająca wyszukiwanie wg wielu zdefiniowanych przez użytkownika parametrów oraz porównywanie produktów.

Efekty

  • Niezawodny system e-commerce B2C będący w stanie spełnić wymagania Klienta, który jest liderem swojego segmentu rynkowego
  • Zintegrowanie platformy z posiadanym przez Klienta systemem ERP
  • Sklep został zwycięzcą Rankingu Sklepów Internetowych 2013 w kategorii Elektronika i AGD, organizowanym przez serwis Money.pl
  • Podczas Shopping Center Forum, Klient został nagrodzony za wprowadzenie wzorowych form obsługi klientów i łączenia tradycyjnych i nowoczesnych form sprzedaży, zdobywając tytuł Multichannel Retailer of the Year 2014

Szukasz rzetelnego partnera IT? Porozmawiajmy o potrzebach Twojej organizacji.

tomaszgutkowski-grupaunity
Tomasz Gutkowski

Business Development Director

Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj