Kalendarz Wydarzeń dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

unity_realizacja_polin
  • Klient
    • Polin
  • Zakres prac
    • Software development
  • Technologie
    • .NET
    • SharePoint Server 2013
    • Active Directory

Dla Muzeum POLIN stworzyliśmy dedykowany system zarządzania kalendarzem wydarzeń.

POLIN to pierwsza w Polsce publiczno-prywatna instytucja tworzona wspólnie przez rząd, władze lokalne i organizację samorządową, a jednocześnie skupiająca się na kwestiach związanych z dziedzictwem polskich Żydów.

W skrócie

  • Potrzeba stworzenia sprawnego systemu zarządzania kalendarzem zaistniała ze względu na dużą liczbę spotkań, wykładów, wystaw i innych wydarzeń kulturalnych organizowanych w POLIN
  • Celem nowej aplikacji miało być nie tylko dodawanie lub edytowanie informacji o planowanym evencie wraz z rezerwowaniem niezbędnych zasobów Muzeum, ale także możliwość generowania raportów i podsumowań dla każdego wpisu w kalendarzu
  • Istotnym wymogiem dla nowego narzędzia było także umożliwienie pracownikom POLIN tworzenia i edytowania wydarzeń poza siedzibą Muzeum
  • Poprzednia aplikacja używana przez personel POLIN nie spełniała tych oczekiwań, głównie z powodu swojej powolności, brakujących funkcjonalności, nieprzyjazności interfejsu oraz braku spójności danych
polin

Dedykowane rozwiązanie remedium na problemy klienta

Analizując potrzeby biznesowe oraz oczekiwania użytkowników, zaproponowaliśmy aplikację dedykowaną. Framework nowego rozwiązania wykorzystuje technologię .NET oraz Microsoft SharePoint Server 2013. Dostęp do aplikacji jest możliwy dzięki usłudze Active Directory, podczas gdy komponent KendoUI wspiera wyświetlanie podglądu kalendarza.

Wybrane funkcje:

Zarządzanie wydarzeniami – Dzięki SSO (Single-Sign-On) zespół POLIN jest w stanie tworzyć, edytować i wyszukiwać wydarzenia także przebywając poza siedzibą Muzeum. Każdy użytkownik ma możliwość przeglądania elementów do siebie przypisanych. Każdy nowy wpis uzyskuje unikalne ID, możliwe jest również dołączanie powiązanych plików oraz rezerwacja zasobów.

Przyjazny interface – Nasz zespół ekspertów UX blisko współpracował z pracownikami POLIN, aby zaprojektować przyjazny interfejs spójny wizualnie ze stroną Muzeum. Proces ten uwzględniał także potrzeby i mechanizmy technologiczne systemu zarządzania wydarzeniami wraz jego kluczowymi funkcjami.

Automatyczne notyfikacje – Wszyscy pracownicy zaangażowani w przygotowanie i zarządzanie wydarzeniami – koordynatorzy, promotorzy, fotografowie czy kuratorzy etc. – mogą teraz otrzymywać emailem aktualizacje na temat postępów prac lub gdy w kalendarzu pojawiają się nowe wpisy. Notyfikacje skonfigurować można w panelu administracyjnym.

Zarządzanie słownikami – Dzięki komunikacji aplikacji frontowej z konsolą SharePoint użytkownicy mogą zarządzać słownikami, czyli m.in. dodawać nowe i edytować istniejące katalogi lub usuwać dane używane w aplikacji. Możliwe jest również ustawienie powiązanych powiadomień, które konfiguruje się w panelu administracyjnym.

Monitorowanie i raportowanie – Wbudowany moduł raportów umożliwia użytkownikom wygodne monitorowanie wydarzeń odbywających się w POLIN, kontrolowanie wykorzystania zasobów i tworzenie prognoz dla przyszłych planów. Wszystkie te elementy te są tworzone za pomocą predefiniowanych szablonów programu Excel, zawierających dane pobrane z listy wydarzeń dodanych do kalendarza.

Efekty

  • Szersze wykorzystanie narzędzia - Dzięki przyjaznemu interfejsowi oraz możliwości korzystania z aplikacji poza siedzibą Muzeum, nowe narzędzie jest chętnie wykorzystywane przez pracowników
  • Skuteczniejsza kontrola zasobów - Moduł raportowania umożliwia sprawniejsze monitorowanie obecnego wykorzystania zasobów oraz tworzenie prognoz na przyszłość
  • Sprawniejsza organizacja wydarzeń - Lepsza alokacja zasobów i personelu wraz z automatycznymi aktualizacjami ułatwia procesy przygotowana i obsługi wydarzeń w Muzeum
  • Efektywniejsza administracja muzeum - Eliminacja dokumentacji papierowej oraz stworzenie spójnej bazy danych przyczyniają się do sprawniejszej obsługi bieżącej działalności Muzeum POLIN

Szukasz rzetelnego partnera IT? Porozmawiajmy!

Bartek_fot.AGruszka_www_kwadrat
Bartosz Kolasa

New Business Developer

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj