Jak LPP usprawniło i przyspieszyło działanie kluczowych systemów w firmie, dzięki naszemu rozwiązaniu

LPP_zdjęcie_główne
  • Klient
    • LPP
  • Zakres prac
    • Integracje systemów IT
    • Architektura aplikacyjna
  • Technologie
    • MuleSoft
    • SAP Concur
    • Java 8
    • Hazelcast

Cel projektu

Dla LPP SAdynamicznie rozwijającej się i największej w Europie Środkowo-Wschodniej, polskiej firmy produkującej odzież, stworzyliśmy rozwiązanie integrujące istniejące systemy z aplikacją do obsługi i rozliczenia delegacji SAP Concur. Spółka ma w swoim portfolio 5 jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek: Reserved, House, CroppMohito i Sinsay, które obecnie można spotkać w 20 krajach Europy, Afryki i Azji.  Sieć prawie 1700 salonów oraz sklepy on-line obsługują rocznie miliony klientów.   

#UNI91---Grafika-do-case-study-LPP__3

Opis wyzwania

Klient zwrócił się do nas z potrzebą utworzenia rozwiązania integrującego istniejącą infrastrukturę: SAP HR, SAP FI, Sharepoint, Active Directory oraz bazę danych pracowników z systemem do obsługi, planowania i rozliczenia delegacji SAP Concur w zakresie: 

  • obsługi zleceń podróży służbowych (Request),  
  • planowania podróży (Travel), 
  • rozliczenia wydatków (Expense). 

Ważnym celem dla Klienta w ramach projektu, było usprawnienie przepływu danych dotyczących pracowników, rozliczania kosztów delegacji, walut oraz importu uzyskanych danych poprzez integrację SAP Concur z rozbudowaną infrastrukturą Klienta.  

Klientowi zależało również na łatwym utrzymaniu i rozbudowie aplikacji. Udało się to osiągnąć dzięki zastosowaniu integracyjnych wzorców projektowych. 

Szczegółowa analiza danych

Pierwszym bardzo istotnym zadaniem, było szczegółowe przeanalizowanie danych źródłowych używanych w procesie biznesowych i utworzenie z nich Kanonicznego Modelu Danych (KMD).

Projekt docelowej architektury

Kolejnym krokiem było zaprojektowanie docelowej architektury wykorzystującej KMD, wzorzec projektowy Channel Adapter oraz integracje z biblioteką klienta używaną do przechwytywania i obsługi błędów technicznych oraz biznesowych.

Implementacja przepływów

Dalszy etap prac związany był z implementacją niezbędnych przepływów realizujących wymaganą logikę biznesową. Opracowane przepływy integracyjne były kompleksowo testowane wewnętrznie, a po przejściu testów wdrażane na środowisko testowe Klienta w celu weryfikacji. Po wdrożeniu i zaakceptowaniu całego zakresu, przeprowadziliśmy kompleksowe testy odbiorowe Klienta.

Korzyści

  • Bezpieczeństwo danych i gwarancja ciągłości pracy systemu (24/7), dzięki pracy aplikacji w trybie wysokiej dostępności (HA).
  • Bieżący dostęp do aktualnych danych dzięki zautomatyzowanemu cyklicznemu ładowaniu danych oraz możliwość ręcznego odzyskiwania dowolnych danych archiwalnych „na żądanie”.
  • Automatyczna obsługa wszystkich błędów biznesowych oraz technicznych.
  • Bezpieczeństwo dokumentów wysyłanych do chmury dzięki szyfrowaniu plików tworzonych w przepływach integracyjnych.

Rezultaty biznesowe

  • Bezpieczny transport danych do i z systemu SAP Concur poprzez zastosowanie szyfrowanej komunikacji oraz szyfrowania wysyłanych oraz odbieranych plików.
  • Gwarancja ciągłości procesu przetwarzania danych pomiędzy infrastrukturą Klienta a systemem SAP Concur.
  • Kompleksowa obsługa błędów biznesowych i technicznych oraz integracja z dedykowanym mechanizmem.
  • Skrócenie czasu obsługi procesu i planowania oraz rozliczania delegacji.

unity

unity

Skontaktuj się z profesjonalnym doradcą IT

Napisz do nas

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj