Case studies / GATX

GATX Rail Europe: Weryfikacja cyfrowa naprawy wagonów

Eliminacja dokumentacji papierowej

<business.transformed> 

Automatyzacja aktualizacji napraw 

<risks.removed> 

Automatyzacja weryfikacji i kontrola jakości naprawy

<process.automated> 

Wyzwanie​

GATX Rail Europe to amerykańska firma, która jest globalnym liderem leasingu taboru kolejowego. Ze względu na wielkość i charakter działalności, codziennie obsługuje tysiące dokumentów – pochodzących głównie z warsztatów i będących elementem szerszego procesu naprawy taboru kolejowego.

Około 85% tej dokumentacji było przetwarzanej i wymienianej ręcznie, a gotowe produkty nie zdołały skutecznie zdigitalizować tego procesu. Ponieważ firma współpracowała już wcześniej z Unity Group, zdecydowano się na wdrożenie dedykowanego rozwiązania, które zapewniło jej pełną kontrolę nad całą operacją.

  • Rozwiązanie musiało być zintegrowane z istniejącym systemem ERP firmy.
  • Dane z napraw miały być automatycznie weryfikowane, aby pomyślna naprawa została potwierdzona w systemie.
  • Rozwiązanie miało być dostępne na komputerach, tabletach i w aplikacji mobilnej.
  • Produkt byłby wykorzystywany także przez pracowników w zakładach naprawczych, często w odzieży roboczej (np. rękawicach), co musiało być uwzględnione podczas projektowania rozwiązania i prac and jego użytecznością.
  • Rozwiązanie

    Chmurowa baza danych

    <costs.optimized> 

    Funkcjonalność wprowadzania danych 

    <features.implemented> 

    Weryfikacja raportów

    <process.automated> 

    Kompleksowe wsparcie i utrzymanie rozwiązania

    <end2end.delivered> 

    Dostęp na tablecie i komputerze

    <devices.supported> 

    Dane są gromadzone za pomocą aplikacji internetowych na tabletach i komputerach, zapisywane w bazie danych i generowane/przechowywane w formacie .pdf i innych w chmurze.

  • Dane są przechowywane w bazach danych w chmurze w celu optymalizacji kosztów.
  • Każdy wagon może mieć aż 50 podzespołów, z których wszystkie wymagają wirtualnego identyfikatora.
  • Niestandardowa PWA służy do zbierania informacji zarówno z komputerów, jak i tabletów używanych przez pracowników w zakładzie.
  • Weryfikacja raportów waliduje i automatyzuje proces.
  • Rozwiązanie ma charakter „end-to-end” (E2E), zawiera kompletny SLA dla całodobowej obsługi technicznej.
  • Rezultat

    Eliminacja dokumentacji papierowej

    <business.transformed>  

    Dokumenty są obecnie przetwarzane i wymieniane w pełni cyfrowo, co pozwala obniżyć koszty i usprawnić cały proces. Nie ma konieczności pracy z dokumentacją w wersji papierowej.

    Automatyzacja aktualizacji napraw

    <risks.removed>  

    Informacje dotyczące jakości wagonów są dostępne dla pracowników wszystkich zaangazowanych w proces części organizacji.

    Automatyzacja weryfikacji i kontrola jakości naprawy 

    <process.automated>  

    Proces weryfikacji jest teraz zautomatyzowany, usprawniając kontrolę jakości bez wpływu na jej przebieg.

    Porównanie danych historycznych

    <analytics.improved>  

    Dzięki w pełni cyfrowym plikom, GATX Rail Europe może również porównywać aktualne dane z pozyskanymi wcześniej w celu lepszej analizy i trafniejszych spostrzeżeń.

    Pliki cyfrowe są łatwo współdzielone

    <operations.globalized>  

    Obecnie każdy wymagany plik jest w momencie udostępniany całej firmie. Nie ma już konieczności drukowania i wysyłania jego wielu kopii na całym świecie – na czym korzysta zarówno firma jak i środowisko.

    Zanim rozpoczęliśmy pracę, priorytetem było dla nas zrozumienie logiki biznesowej GATX Rail Europe oraz całej branży. W celu stworzenia niezawodnego rozwiązania, zapoznaliśmy się z procesem kierującym działalnością operacyjną firmy, wymaganymi danymi technicznymi, przepisami branżowymi oraz sposobem, w jaki powinna przebiegać sama procedura walidacji.

    Podczas współpracy z klientem, otrzymaliśmy od niego informacje na temat wszystkich istotnych dla nas kwestii. Dzięki temu byliśmy w stanie zbudować kompletne rozwiązanie E2E, które od samego początku projektowane było z uwzględnieniem specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa. Zaangażowanie Product Ownera przez cały czas trwania projektu sprawiło, że rozwiązanie wpisało się w oczekiwania firmy i spełniło szersze wymagania branżowe.

    Technologie

    AWS svg
    U_symbol_white

    Jesteś zainteresowany naszym rozwiązaniem? 

    Wypełnij formularz – skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48h.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

    Akceptuj