Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla Archicom S.A.

Unity_realizacja_archicom
  • Klient
    • Archicom
  • Zakres prac
    • Rozwiązania portalowe
  • Technologie
    • Kentico
    • .Net

Dla jednego z największych wrocławskich deweloperów stworzyliśmy uniwersalne i łatwe do zintegrowania narzędzie usprawniające obsługę posprzedażową klientów. 

Zakup mieszkania to często największa życiowa inwestycja, dlatego związana jest zarówno z dużymi emocjami, a nierzadko również stresem. Tym samym niezbędne jest dostarczenie możliwie najwyższego standardu obsługi. Kluczowa w tym przypadku jest łatwość dostępu do informacji oraz automatyzacja procesów.  

W skrócie

  • Celem biznesowym Panelu Klienta jest dostarczenie klientom dewelopera niezbędnych informacji. Dane i dokumenty, które udostępnia platforma pochodzą z różnych systemów
  • Kluczowe dla sukcesu projektu było zbudowanie odpowiedniej struktury danych, a także integracja z systemami źródłowymi: CRM oraz PIM
  • Drugą grupą oczekiwań względem aplikacji była obsługa standardowych zapytań klientów i wdrożenie indywidualnych kalendarzy
  • Panel Klienta dba o sygnalizowanie ważnych dla klienta terminów - płatności, wydarzeń na budowie czy dni otwartych
archicom

EBOK sposobem na optymalizację obsługi posprzedażowej

W wyniku warsztatów z klientem zdecydowaliśmy się, że najlepszym rozwiązaniem będzie zbudowanie systemu bazującego na dwóch kluczowych komponentach: CMS oparty o Kentico i logikę biznesową wraz z integracjami w .NET.  

Wykorzystanie platformy Kentico pozwala na rozwój portalu i uruchomienie rozwiązań marketing automation. Wybór stworzenia drugiego komponentu w oparciu o .NET umożliwi odzwierciedlenie logiki biznesowej Archicom.

Wybrane funkcje:

  • Dziennik budowy – informacja na temat postępu inwestycji
  • Kalendarz – informacja na temat kluczowych wydarzeń i terminów: płatności, dni otwarte inwestycji i innych
  • Dostęp do dokumentów – w ramach panelu klient otrzymuje dostęp do niezbędnych dokumentów
  • Zmiany aranżacyjne – możliwość zgłaszania zmian aranżacyjnych do kupionych lokali  
  • Rękojmia – automatyzacja procesu zgłaszania rękojmi 
  • Wizyty na budowie – funkcje pozwalająca na umówienie terminu wizyty na budowie
Grupa Unity prezentowała wysokie kompetencje i silne zaplecze technologiczne już na etapie procesu sprzedażowego. Docenialiśmy to, że przykładali dużą wagę do zrozumienia naszych potrzeb, specyfiki branży i doboru optymalnego rozwiązania. Tym samym, rozpoczynając współpracę mieliśmy pewność co do pełnego zrozumienia celu i zakresu projektu. Dodatkowo realizacja wdrożenia w metodykach zwinnych okazała się bardzo trafioną propozycją. Potwierdzeniem pozytywnej oceny działań Grupy Unity może być dodatkowo fakt, że zdecydowaliśmy się na rozszerzenie współpracy m.in. o obsługę strony www.

 

Agnieszka Zamojska – Sroka
Zastępca dyrektora ds. marketingu
Archicom

Efekty

  • Oszczędność czasu pracy opiekunów klienta – narzędzie pozwala zminimalizować czas obsługi posprzedażowej, który można wykorzystać bezpośrednio na generowanie nowych szans sprzedażowych
  • Integracja z posiadanymi systemami – Panel Klienta współpracuje z CRM i innymi istniejącymi systemami
  • Optymalizacja powtarzalnych zapytań – system poprzez udostępnienie informacji, redukuje liczbę często pojawiających się zapytań bez konieczności kontaktu telefonicznego czy e-mailowego
  • Dodatkowy kanał komunikacji i źródło informacji – narzędzie umożliwia umieszczenie wszystkich istotnych informacji formalnych o inwestycji

Szukasz rzetelnego partnera IT? Porozmawiajmy o potrzebach Twojej organizacji.

Bartek_fot.AGruszka_www_kwadrat
Bartosz Kolasa

New Business Developer

Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj