unity wiedza

Czas czytania: 2 minut

Dowiedz się, jak przebiega cyfrowa transformacja sprzedaży w firmie

Odliczając dni do pierwszej konferencji w Polsce na temat cyfrowej transformacji sprzedaży – Commerce Transformation Days 2019 – zapraszamy już dzisiaj do obejrzenia webinaru Harvard Business Review Polska z udziałem Grzegorza Rudno-Rudzińskiego, eksperta Unity Group, który opowie jak myśleć o transformacji cyfrowej sprzedaży w swojej firmie i jakie korzyści możemy zyskać wchodząc na drogę tego procesu.


Cyfrowa transformacja sprzedaży (commerce transformation) jest częścią holistycznego procesu, jakim jest transformacja cyfrowa (digital transformation) i dotyczy każdej firmy inwestującej w proces sprzedaży. Rynek nieustająco się rozwija, dostępne narzędzia dostarczają nam nieograniczonych możliwości (np. badania i predykcja zwyczajów zakupowych naszych klientów), a także rosną wymagania konsumentów i partnerów biznesowych, którzy oczekują wysokiej jakości usług związanych ze sprzedażą. Odpowiedzią na tę dynamikę zmian i możliwością utrzymania przewagi konkurencyjnej jest oparcie strategii i procesów biznesowych na fundamencie innowacyjnej technologii, czyli wejście na drogę cyfrowej transformacji, także transformacji sprzedaży.

Unity Group posiada ponad 20 lat doświadczenia w pomaganiu klientom w przeprowadzaniu digitalizacji i transformacji cyfrowej, w tym transformacji cyfrowej sprzedaży. Dlatego naszą podstawową usługą jest pomoc w doborze, zaprojektowaniu, wdrożeniu i utrzymaniu technologii, będących fundamentem zmiany cyfrowej.

4 września odbył się webinar, podczas którego Grzegorz Rudno-Rudziński, ekspert i innowator w dziedzinie transformacji cyfrowej (Unity Group) i Michał Trojanowski, doświadczony konsultant z zakresu doskonałości operacyjnej (ICAN Institute) poruszyli następujące tematy:

  • Ewolucja czy rewolucja? Czym jest commerce transformation i czym rożni się od omichannel commerce?
  • Zacieranie się online i offline, a atrakcyjność rynkowa. Jaką przyjąć strategię rozwoju?
  • Predykcja sprzedaży – jak narzędzia z zakresu machine learning, Big Data i Customer Intelligence są w stanie pomóc nam przewidzieć zachowania użytkowników?
  • Online wchodzi do offline – czy to koniec rynków pure-players?

Formuła webinaru umożliwiała zadawanie pytań przez Internautów oglądających wywiad, tym bardziej była to niepowtarzalna szansa, aby dowiedzieć się jak przebiega transformacja cyfrowa sprzedaży w firmach, z którymi mieliśmy okazję współpracować.

Wydarzenie było także zapowiedzią konferencji Commerce Transformation Days 2019, która odbyła się 10-11 października 2019 w Krakowie.  O szczegółach wydarzenia przeczytasz na naszym blogu oraz stronie konferencji.

Zapraszamy do obejrzenia webinaru!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj