W agendzie V Kongresu Dyrektorów E-commerce zagraniczni liderzy

Prelegenci

W tegorocznej agendzie Kongresu Dyrektorów E-commerce obok przedstawicieli znanych na polskim rynku, dużych marek e-commerce takich jak KrakVet, Ikea, Tubądzin, Militaria.pl, Black Red White czy Top Secret swoje prelekcje wygłoszą goście z zagranicy. Na kongresowej scenie zobaczymy m.in. Marka Yates’a z IDC oraz Jonasa Olaussona z Auto1.com. Wydarzenie odbędzie się w dniach 09 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.


Program Kongresu Dyrektorów E-commerce to najważniejsze, organizacyjne wyzwanie. Co roku stawiamy sobie poprzeczkę coraz wyżej, zapraszając branżowych liderów, aby dzielili się swoim know how. Podczas tegorocznej edycji nie będzie inaczej. O sukcesach w wykorzystaniu ultranowoczesnych technologii opowiedzą przedstawiciele najbardziej znanych marek.

Obok prelegentów z Polski, na kongresowej scenie zobaczymy Marka Yates’a z IDC, który w inspirującej sesji keynote opowie o największych zmianach w postrzeganiu transformacji cyfrowej obecnego świata, zarówno w ujęciu technologicznym, jak i ekonomicznym oraz podzieli się  praktycznymi wskazówkami przydatnymi w realizacji strategii rozwoju przedsiębiorstw w takich warunkach.

Kolejnym zagranicznym gościem będzie Jonas Olausson z Auto1.com. W swojej prelekcji poruszy on temat wykorzystania machine learning w marketingu online, zarówno w budowie strategii komunikacji w różnych punktach stuku styku, jak i w kontekście badania wyników działań marketingowych.

Ermir Qeli ze SwissRe zaprezentuje sposoby wykorzystania data science w badaniu ścieżek klientów, posłuży się przy tym przykładami z branży ubezpieczeniowej.

Kongres Dyrektorów E-commerce to przestrzeń branżowego networkingu. Wydarzeniu towarzyszyć będą zorganizowane z pasją wieczorne spotkania – welcome party na krakowskim Kazimierzu w klubie Plac Nowy 1 oraz after party z widokiem na Wawel.

Partnerami – Isider, Przelewy24, PayU oraz Sendit.

PR&Marketing Manager w Grupie Unity. Od siedmiu lat związana promocją i marketingiem. Doświadczenie zdobywała w administracji publicznej, organizując i promując konferencje, targi oraz spotkania w ramach promocji gospodarczej oraz marketingu jednostki naukowej. Obecnie jest odpowiedzialna za PR i realizację projektów marketingowych Grupy Unity. Organizowała i promowała Kongres Dyrektorów E-commerce oraz Roadshow E-commerce w praktyce. Jest redaktorką naczelną magazynu Imagine. W wolnych chwilach szyje i fotografuje.

Napisz do nas

Potrzebujesz więcej informacji lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Chętnie odpowiemy na każde pytanie. Zapraszamy do kontaktu!
Pola oznaczone * są wymagane.