unity wiedza

Czas czytania: 3 minut

V Kongres Dyrektorów E-commerce – jeszcze więcej przestrzeni na networking

Prawie 130 uczestników, 23 prelegentów, 16 godzin merytoryki, dwie niezapomniane imprezy networkingowe, a to wszystko w niesamowitych przestrzeniach Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie…


Kongres Dyrektorów E-commerce – wysoki poziom merytoryki

Głównym, bardzo mocnym punktem Kongresu była jak zwykle merytoryka. W tym roku przyjrzymy się ultranowoczesnym technologiom. Big data, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, czy IoT to rozwiązania, które zadecydują o tym, jak dynamicznie i w którym kierunku będą rozwijać się systemy do e-sprzedaży oraz kształtować strategie. Agenda tegorocznego Kongresu to 19 sesji merytorycznych prowadzonych przez praktyków e-commerce i omnichannel oraz 3 inspirujące sesje keynote z liderami branżowymi z Niemiec i Szwajcarii. Nie zabrakło takich tematów, jak automatyzacja w obsłudze klienta, personalizacja i inteligentna optymalizacja on-site, API-driven commerce, robotyka w logistyce, czy łączenie e-commerce B2B z tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

Agendę rozpoczął Mark Yates (IDC) z inspirującą sesją key note, później na scenie mieliśmy okazję zobaczyć m.in. Ryszarda Hapkę z TME, Mariusza Nowaka z Black Red White, Jakuba Gerszyńskiego z InterCars (wcześniej Decathlon), Przemka Poradę z Wittchen S.A., Marcina Janczewskiego z DrTusz.pl, Ermira Qeli ze SwissRe, Jolantę Gałązkę z Tubądzin, Agnieszkę Zamojską-Srokę z Archicom, Piotra Więcka z KrakVet, czy Katarzynę Manios (do niedawna z Douglas). Po raz pierwszy w agendzie znalazła się rownież dyskusja panelowa prowadzona w j. angielskim przez Marka Yatesa. Część prezentacji odbyła się w znanej z poprzednich edycji formule fireside chatu.

W tym roku w programie Kongresu znalazły się też mocne prezentacje Grupy Unity. Maciej Nikiel, Project Manager oraz Piotr Wrzalik, Wiceprezes, opowiedzieli o naszym podejściu do realizacji projektów. Prezentacja została świetnie odebrana dzięki pomysłowi przyrównania tegoż przedsięwzięcia do walki bokserskiej! Maciej Pondel, Big Data Architect, zaprezentował, jakie możliwości daje upsaily.com – najnowszy produkt Grupy Unity. 

Kongres Dyrektorów E-commerce – liczą się szczegóły

Organizacyjnie i logistycznie – tym razem postawiliśmy na szczegóły, które pomogły dodatkowo wzmocnić legendarną już kongresową atmosferę. Muzeum Manggha ze swoim wyjątkowym położeniem, zieloną przestrzenią wokół oraz tarasem z zapierającym dech widokiem na Wawel, stało się świetnym tłem dla biznesowych (i nie tylko) rozmów. Dobrze sprawdziło się też miejsce pierwszej imprezy networkingowej – Klub Plac Nowy 1, którego designerskie wnętrza pomogły gościom zrelaksować się nawiązać i pierwsze kontakty, a gra w kręgle – zintegrować we wspólnej walce o zwycięstwo.

Organizację Kongresu wsparli partnerzy – Insider, Przelewy24, PayU, Sendit, PrefixBox.

Stało się już naszą tradycją co roku podnosić sobie poprzeczkę, zarówno organizacyjnie, jak i merytorycznie. Dzięki Kongresowi, po raz kolejny daliśmy się poznać jako kompetentny i obdarzony doskonałą intuicją Gospodarz oraz, w oczach gości (naszych obecnych i miejmy nadzieję przyszłych klientów), godny zaufania Partner!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj