Grupa Unity oficjalnym partnerem WSO2

WSO2_partnerstwo
WSO2 to technologia, której ufają liderzy rynku na całym świecie – na jej wdrożenie zdecydowali się tacy potentaci E-bay, Cisco czy BNY Mellon. Uzyskała także wysokie noty w magicznym kwadracie Gartnera – niezależnym zestawieniu międzynarodowej agencji analityczno-doradczej, zajmującej się wsparciem strategicznym w zakresie wyboru technologii IT. Dla nas dołączenie do grona partnerów WSO2, to kolejny duży krok w tworzeniu i dostarczaniu unikatowej wartości dla klientów Grupy Unity.  

 

Dlaczego partnerstwo z WSO2 jest dla nas ważne? 

Od lat wspieramy naszych Klientów w doborze technologii, pozwalających na skuteczną transformację cyfrową.  Koncentrujemy się na rozwiązaniach, które zapewniają niezawodność i elastyczność w zderzeniu z dynamicznym otoczeniem biznesowym. WSO2 oferuje kompletne portfolio produktów, odpowiadające na najważniejsze wyzwania cyfrowe nowoczesnych przedsiębiorstw. Przewagą konkurencyjną tego rozwiązania jest także licencja open source, czyli dostępność pełnej wersji oprogramowania bez dodatkowych kosztów.  

 

 

WSO2 – technologia godna zaufania 

Jako wieloletni partner Mulsoftu, Microsoftu i AWSa, wiemy, że wybór platformy integracyjnej to decyzja strategiczna. Rozwiązanie musi zapewniać bezpieczeństwo, elastyczność i szybką adaptację wdrażanie inicjatyw biznesowych. Dlatego zdecydowaliśmy na dołączenie do naszej oferty rozwiązania WSO2 – dostępnego w modelu SaaS, ale także, co unikalne na rynku, w pełni funkcjonalnego i komercyjnie używanego w wersji open source.  Łącząc sprawdzoną technologię z naszym doświadczeniem w przeprowadzaniu transformacji cyfrowej, realizujemy projekty o unikatowej wartości biznesowej. Ta mieszanka przekonała już pierwszych klientów, którzy powierzyli nam budowę swojego API Gateway w oparciu o WSO2, o czym niedługo napiszemy w case study.  

Chcesz dowiedziec się więcej na temat technologii WSO2? Wejdź na naszą stronę https://www.unity.pl/produkty/wso2.

 

 

Adeptka digital marketingu i service designu, podążająca ścieżką human-centered approach. Jako Marketing Manager w Grupie Unity, odpowiada za tworzenie i wdrażania strategii marketingowej oraz koordynację projektów kreatywnych. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim (kierunek Marketing Polityczny) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym (kierunek Komunikacja Marketingowa), a także studia podyplomowe z Projektowania Usług na SWPS.

Napisz do nas

Potrzebujesz więcej informacji lub jesteś zainteresowany współpracą z nami? Chętnie odpowiemy na każde pytanie. Zapraszamy do kontaktu!
Pola oznaczone * są wymagane.