unity wiedza

Czas czytania: 2 minut

Facebook Messenger Bot – narzędzie wspierające e-commerce w obsłudze klienta od Unity Group

Grupa Unity rozwija i testuje nowe narzędzie wspierające e-commerce w obsłudze klienta – Facebook Messenger Bot. Rozwiązanie stworzone przez Unity jest już dostępne dla Magento 1.9, możliwa jest również integracja z innymi platformami sprzedażowymi.


Nasz produkt umożliwia kupującym natychmiastowy, dwukierunkowy kontakt ze sklepem za pomocą najpopularniejszego komunikatora na rynku. Bot pozwala odciążyć dział obsługi klienta przy udzielaniu odpowiedzi na pytania, związane m.in. z asortymentem, lokalizacją sklepów stacjonarnych, stanu realizacji zamówienia. A to tylko część jego zalet. Komentuje projekt Piotr Wrzalik, Wiceprezes, Szef Pionu Omnichannel

Facebook Messenger Bot - Grupa Unity

Boty są coraz częściej wykorzystywane przez marki, jako kolejny, skuteczny kanał komunikacji. Bezobsługowe działanie oraz łatwa implementacja czynią narzędzie ciekawą alternatywą dla inwestycji kadrowych. Bot stworzony prze Unity działa na każdym urządzeniu, które obsługuje Facebook Messenger, odpowiada natychmiastowo na najczęściej zadawane pytania, umożliwia również przeglądanie katalogu produktów oraz wyszukanie najbliższego sklepu.

Implementacja bota nie wymaga skomplikowanej architektury. Gotowe API, utrzymywane na serwerach Grupy Unity jest stale uaktualniane i monitorowane. Firma prócz instalacji narzędzia, gwarantuje też wsparcie techniczne w okresach największego natężenia zakupów np. podczas sezonowych wyprzedaży.

Zapraszamy do bezpłatnych testów narzędzia. Więcej informacji na stronie: bot.unity.pl

unity

unity

Skontaktuj się z profesjonalnym doradcą IT

Napisz do nas

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj