unity wiedza

Czas czytania: 2 minut

Archicom usprawnia obsługę zleceń z pomocą nowego Panelu Klienta

Nowe rozwiązanie pomoże deweloperowi w obsłudze klientów od momentu zakupu nowego mieszkania, przez odbiór kluczy, aż po obsługę gwarancyjną. Za realizację odpowiada wrocławska firma Unity Group.


Wdrożenie Panelu Klienta miało na celu usprawnienie komunikacji z klientami od momentu sprzedaży, przez odbiór kluczy, po obsługę gwarancyjną. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie Panelu Klienta wpłynie na wzrost satysfakcji klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem w codziennej pracy naszych specjalistów – komentuje Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A.Stworzenie platformy, dzięki której będziemy z klientami w ciągłym kontakcie pozwoli nam jeszcze lepiej wsłuchiwać się w potrzeby mieszkańców, a zgłaszane przez użytkowników zagadnienia wykorzystywać do budowania coraz lepszej oferty – dodaje.

Panel Klienta wspiera użytkowników poprzez szereg rozwiązań systemowych. Narzędzie daje im dostęp do najważniejszych danych i dokumentów dotyczących zakupionej nieruchomości, podgląd postępów w realizacji inwestycji, możliwość umówienia się na wizytę na budowie czy obsługę gwarancyjną. Wdrożone rozwiązania pozwolą deweloperowi przyspieszyć obsługę klienta i zoptymalizować jej koszty. Deweloper planuje poszerzenie zakresu funkcjonalności Panelu Klienta o kolejne opcje.

Chcąc zrealizować te założenia zdecydowaliśmy się na pracę w technologiach Kentico i .NET MVC. Zapewniają one optymalne warunki pod kątem dalszego rozwoju platformy, także w kontekście nadchodzących zmian w zakresie ochrony danych osobowych, czyli RODO – tłumaczy Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor sprzedaży w Unity Group, dodając, że CMS Kentico uwzględnia już nowe wymogi prawne w swoich rozwiązaniach.

Panel Klienta integruje dane z istniejących rozwiązań informatycznych firmy Archicom S.A., zapewniając nie tylko sprawny przepływ informacji o nabywcach, produktach i umowach z CRM-u, ale też wykorzystując treści i media z systemu klasy PIM (Product Information Management).

Projekt został zrealizowany w metodyce Agile PM, a sama faza wytwarzania oprogramowania – w SCRUM-ie. Taki sposób pracy został przyjęty za zgodą obu stron, zaś kolejne funkcje były dostarczane w krótkich sprintach.

Dzięki temu zespół Archicomu móna bieżąco kontrolować budżet, reagować na zmieniające się wymagania i odpowiednio modyfikować zakres oraz plan prac – podsumowuje Sebastian Błaszkiewicz z Unity Group.

 

Unity Group jest jednym z partnerów Kentico w Polsce. Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu typu ebok w swojej organizacji, skontaktuj się z nami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj