unity wiedza

Czas czytania: 2 minut

Retail Challenge Poland 2020: Co czeka branżę e-commerce?

Forum Retail Challenge Poland 2020 to strategiczne miejsce dyskusji dla liderów sektora handlu online i offline. W programie konferencji aż 10 sesji tematycznych, podczas których prelegenci z największych firm w Polsce zastanowią się nad wyzwaniami i przyszłością handlu. Commerce transformation to kluczowy obszar aktywności Unity Group i dlatego też z przyjemnością zostaliśmy partnerem tego wydarzenia.


W trakcie Retail Challenge Poland 2020 przewidziano aż 10 specjalistycznych sesji tematycznych: 

• E-COMMERCE FOR RETAIL
• PEOPLE IN RETAIL
• NEW STRATEGIES FOR TRANSFORMING MARKET
• CIRCULAR ECONOMY IN RETAIL
• OMNICHANNEL
• COOPERATIO RETAILER & SUPPLIER
• LOGISTICS & DISTRIBUTION EXCELLENCE
• CUSTOMER ENGAGEMENT
• TECH & INNOVATION
• DIGITAL PAYMENTS & FINANCIAL SERVICES. 

Goście będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na temat obecnej sytuacji biznesowej. Dowiedzą się również jak rozwijać i zabezpieczać e-sklep, jak dostarczyć lepsze CX dzięki innowacjom w płatnościach, czy budować przewagę dzięki nowym technologiom. Eksperci wypowiedzą się również na tematy implementowania circular economy do strategii retailowej, a także automatyzacji procesów logistycznych. Wszystko to zostanie poparte konkretnymi przykładami praktyków z największych firm w Polsce.

O swoich doświadczeniach opowiedzą również przedstawiciele firm: Lavard, TOUS, Unilever, Żabka, Empik, Kler, Vox, BRW, Ikea, Allegro, Coca-Cola, Auchan, Decathlon, Carefour, Orange, Smyk, Traficar, Jeronimo MartinsPolomarketCastorama, Bricomarche, Badura, Revolut, Facebook, Google, GO Sport i wielu innych.

Naszą ekspercką wiedzą podczas panelu „Nowe szanse i wyzwania dla współpracy sieć-dostawca w świecie omnichannel” podzieli się Tomasz Gutkowski Business Development Director w Unity Group. W czasie dyskusji uczestnicy forum dowiedzą się jak maksymalizować skuteczność działań sprzedażowych w omnichannel, dzięki efektywnej kooperacji retailerów i producentów. W spotkaniu udział wezmą także: 

– Anna HeimbergerHead of Marketing, Branding and Activation, MAKRO POLSKA  

 Tomasz Cieśliński, Omnichannel Director, PROCTER&GAMBLE 

– Marek Dorsz, E-commerce Manager, OBI 

– Patrycja Sass Staniszewska, Prezes, E-IZBA. 

Więcej szczegółów na temat Retail Challenge Poland 2020 oraz informacje o biletach znajdują się na stronie retailchallengepoland.pl 

 

unity

unity

Skontaktuj się z profesjonalnym doradcą IT

Napisz do nas

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych w niej celach, w tym do profilowania, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. więcej

Akceptuj