Raport Omnichannel Commerce

Poprzednio badaniem objętych zostało 25 detalistów z 5 branż – DYI, RTV AGD, Drogerie i perfumerie, Obuwie, Meble i dodatki. Tym razem eksperci Grupy Unity wzięli pod lupę 15 detalistów z 3 branż – bieliźniarskiej, jubilerskiej oraz fashion. Wszystkie marki zbadano pod kątem realizacji założeń omnichannel, ilości punktów styku i integracji pomiędzy nimi.


Raport to przede wszystkim:
• Szczegółowa analiza modeli sprzedaży największych graczy w wybranych branżach
• Opisy najlepszych praktyk
• Główne, popełniane przez detalistów błędy
• Rekomendacje i rady dla poszczególnych branż

Pobierz Raport Omnichannel Commerce i sprawdź jak największe, działające w Polsce marki radzą sobie z integracją kanałów!

Zostaw nam dane, a otrzymasz wybrane części Raportu Omnichannel Commerce na swoją skrzynkę pocztową.











Zaznacz, który z raportów chciałbyś otrzymać:

http://www.unity.pl/wp-content/uploads/2015/09/Raport-omnichannel2015-bielizna.pdf (plik w formacie PDF, rozmiar 6MB) RAPORT OMNICHANNEL COMMERCE – BRANŻA BIELIŹNIARSKA

http://www.unity.pl/wp-content/uploads/2015/09/Raport-omnichannel2015-bizuteria.pdf (plik w formacie PDF, rozmiar 6MB) RAPORT OMNICHANNEL COMMERCE – BRANŻA JUBILERSKA

http://www.unity.pl/wp-content/uploads/2015/09/Raport-omnichannel2015-fashion.pdf (plik w formacie PDF, rozmiar 6MB) RAPORT OMNICHANNEL COMMERCE – BRANŻA FASHION



. . .

Patronem medialnym raportu jest:

logo_bezpola_M+_300