Platformy B2B

Efektywny model sprzedaży w sieci partnerskiej

Dedykowane platformy B2B usprawniają proces sprzedaży, ale także optymalizują koszty transakcji zawieranych pomiędzy przedsiębiorcami. Są doskonałym narzędziem komunikacyjnym w relacjach z partnerami, kontrahentami i dostawcami.

Według przewidywań analityków wartość całego rynku ecommerce B2B na koniec roku 2013 w USA miała wynieść około 560 bilionów dolarów. To ponad dwukrotnie więcej niż wartość rynku ecommere B2C (szacowanego na 252 biliony dolarów). Wartość polskiego rynku ecommerce B2B szacowana była w 2013 na około 140 miliardów złotych, a ecommerce B2C na około 20 miliardów złotych. Te liczby wskazują jak istotny jest elektroniczny kanał B2B, którego według badań Forrestere Research kluczową cechą jest zwiększenie wartości zamówień od Klientów, przy jednoczesnym spadku kosztów ich obsługi.

Projektowane i wdrażane przez Grupę Unity platformy B2B to:

  • wynik wieloletniego doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań dla różnych branż
  • wdrożenie poprzedzone pogłębionymi analizami przed wdrożeniowymi, w tym zarówno analizami procesów biznesowych, funkcjonalnych oraz technologicznych idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb Klienta
  • pełne odzwierciedlenie specyfiki branży naszych Klientów oraz transakcji pomiędzy Partnerami
  • integracja z systemami wewnętrznymi (np. ERP) oraz zewnętrznymi (np. dostawców)
  • indywidualne podejście do każdego projektu
  • wysoka wydajność i skalowalność

Etapy wdrażania platform B2B:

Etapy wdrazania platform B2B

Wybrane korzyści biznesowe z wdrożeń platform B2B:

  • automatyzacja procesów biznesowych (np. skrócenie czasu przyjmowania zamówienia, automatyczna zmiana statusu, księgowanie wpłat, bieżące informacje o stanach magazynowych)
  • większa sprzedaż dzięki skróceniu ścieżki zakupowej
  • transparentność pracy działów zakupowych
  • możliwość tworzenia dedykowanych akcji promocyjnych i ofert handlowych dzięki segmentacji Klientów
  • zwiększenie przychodów dzięki zaawansowanym mechanizmom promocyjnym i lojalnościowym
Skontaktuj się z nami:
Sebastian Błaszkiewicz - Dyrektor Sprzedaży

Sebastian Błaszkiewicz

DYREKTOR SPRZEDAŻY

Wybrane wdrożenia platform B2B:

  • motoricus
  • partnerxxi
  • tubes
  • rovese
  • tubadzin
  • ab
  • essystem

Chcesz wdrożyć platformę B2B?

Podaj nam swoje dane, a skontaktujemy się, żeby porozmawiać o realizacji dla Twojej firmy.



Zamknij [x]

Dziękujemy za zainteresowanie wdrożeniem platformy B2B

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza.

Z przyjemnością skontaktujemy się z Państwem i porozmawiamy o interesujących Państwa szczegółach naszej oferty.

Imię i nazwisko*:
Stanowsko:
Nazwa firmy*:
Adres email*:
Numer telefonu:
Treść wiadomości*
Dodaj załącznik: