Nasze publikacje

Wiedzą oraz doświadczeniem dzielimy się również w artykułach i raportach

Eksperci Grupy Unity chętnie dzielą się swoją wiedzą w artykułach i wywiadach publikowanych w największych czasopismach biznesowych i technologicznych w Polsce.

Dbając o ciągły rozwój i dobrą znajomość rynku tworzymy również własne publikacje. Są to zarówno precyzyjnie przygotowane raporty na temat najważniejszych zagadnień branży oraz analizy najnowszych trendów i kluczowych w rozwiązań, jak i szczegółowo opisane, bogate case studies.

Trendbook Performance Marketing

Skorzystaj z doświadczenia ekspertów Grupy Unity w prowadzeniu kampanii marketingowych dla e-commerce. Dowiedz się wszystkiego o:

  • najnowszych strategiach SEO dla e-handlu,
  • generowaniu ruchu dzięki Google Shopping,,
  • najlepszych sposobach na zaistnienie w mobile,
  • najbardziej skutecznych narzędziach marketingowych.

Imagine – Magazyn Grupy Unity

Imagine to bogaty w wiedzę przewodnik po najważniejszych obszarach e-commerce i nowych technologii. Znajdziesz w nim:

  • najgorętsze trendy e-handlu i omnichannel,
  • niezwykle inspirujące wywiady z praktykami branży,
  • raporty, badania, analizy i komentarze ekspertów.

Raport z badania Omnichannel

Jako pierwsi w Polsce zbadaliśmy poziom wielokanałowości wśród największych marek. W raporcie znajdziesz:

  • badanie omnikanałowości 25 detalistów z 5 branż,
  • szczegółowa analiza modeli sprzedaży, ilości oferowanych punktów styku oraz integracji pomiędzy nimi,
  • prezentacja najlepszych praktyk oraz najczęściej popełnianych błędów.
Magazyn Imagine

Sprawdź również artykuły na naszym blogu

  • Dyrektywa PSD2, jak banki powinny przygotować architekturę IT?

    Z początkiem 2018 roku wejdzie w życie nowa dyrektywa unijna regulująca rynek płatności PSD2 – Payments Services Directive 2, która obejmie swoim zasięgiem wszystkie kraje członkowskie. Zmiany jakie wprowadza wymagają od instytucji prowadzących rachunki klientów odpowiednich działań. Instytucje bankowe powinny szybko dostosować swoją architekturę IT, aby sprostać tym wymogom jednocześnie pozostając konkurencyjnym na rynku usług bankowych.
  • Jaki był rok 2016 w e-commerce? Co przyniesie rok 2017?

    Rok 2016 w e-commerce - Grupa Unity
    Co się zmieniło w braży e-commerce w 2016 roku? Jak przygotować się na wyzwania 2017? Najważenisze zmiany, nowe trendy, wydarzenia, kampanie podsumowuje Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity w wypowiedzi dla Nowego Marketingu.
  • Szyna danych w e-commerce i B2B – jak może pomóc?

    szyna danych e-commerce b2b Grupa Unity
    Jednymi z rodzajów biznesów, które są najbardziej uzależnione od dużej ilości różnego rodzaju oprogramowania, są e-commerce i B2B. W dobie bardzo szybko rozwijających się technologii oraz stale rosnącego ruchu w Internecie, cały czas rosną również wymagania i potrzeby klientów. Sprawdź jak szyna danych pomoże realizacji procesów biznesowych, wymianie danych pomiędzy systemami oraz komunikacji z kontrahentami!
  • Design i meble w e-commerce – czy rozwiną biznesy?

    O tym jak radzą sobie w e-handlu sklepy ze standardowymi meblowami oraz te mające w swojej ofercie polski design, w wywiadzie dla czasopisma Biznes Meble.pl opowiada Krzysztof Murzyn.
  • Szyna Danych – efektywna integracja systemów IT z wykorzystaniem rozwiązań MuleSoft – zobacz nagranie z webinaru!

    Webinar pt. „Szyna Danych – efektywna integracja systemów IT z wykorzystaniem rozwiązań MuleSoft” z ekspertami Grupy Unity już za nami! Zobacz nagranie!
  • Zwinne metodyki zarządzania w IT. Czym jest Kanban i jak się do niego przygotować?

    Kanban - Grupa Unity
    Czym jest metoda Kanban, jak najbardziej skutecznie wykorzystać ją w inżynierii oprogramowania i jak wdrożyć metodę w organizacji?
  • Szyna danych ESB – jak zintegrować systemy w logistyce?

    Szyna danych ESB w logistyce - Grupa Unity
    Możemy stwierdzić z przekonaniem graniczącym z pewnością, że w dzisiejszych czasach szeroko pojęty obszar Supply Chain Management w głównej mierze bazuje na danych – ich aktualności i dostępności. Ja pomoże szyna danych ESB?
  • E-commerce dobry na wszystko? Niekoniecznie…

    e-commerce-grupa unity
    Oczywisty wydaje się fakt, że Internet to przyszłość biznesu opartego o usługi i sprzedaż. Czy jednak wszystkie branże mają jednakowe szanse rozwoju w sieci? Na jakich rynkach możemy upatrywać się największego potencjału dla e-commerce, w jakich sektorach na internetowy rozwój musimy jeszcze poczekać?