Zakres prowadzonych działań

  • Keywords research
  • Tworzenie kreacji tekstowych
  • Dodawanie rozszerzeń reklamy
  • Zarządzanie stawkami CPC
  • Metoda kierowania kampanii na wybraną lokalizację
  • Tworzenie kreacji graficznych z wykorzystaniem kreatora reklam AdWords Display Ad Builder Tool
  • Raporty miesięczne
  • Bieżąca współpraca z reklamodawcą
  • Estymacje potencjału
  • Testowanie różnych treści reklam
  • Zarządzanie budżetami miesięcznymi, dziennymi
  • Ustalanie harmonogramów wyświetlania reklam
  • Wybór typów dopasowania
  • Integracja z Google Analytics
  • Analiza konwersji
  • Analiza ROI
  • Dodawanie, edycja i wykluczenia fraz
  • Propozycje rozszerzeń konta o dodatkowe typy kampanii

Kampanie AdWords

Wieloletnie doświadczenie przy pracy z dużymi projektami oraz ścisła współpraca z Google sprawiają, że w zakresie kampanii linków sponsorowanych dla eCommerce nie mamy sobie równych.

Ekosystem e-commerce

Google AdWords
Przedstaw swoją ofertę klientom dokładnie w momencie, w którym szukają jej w Google.

500 funkcji dla sprzedazy B2B

Reklama na Gmail
Docieraj do klientów targetując reklamy po domenie, zainteresowaniach lub kontekstowo wykorzystując Gmaila do akcji promocyjnych.

Skalowalna platforma ecommerce

Kampanie Facebook Ads
Korzystaj z opcji określania grupy docelowej i wyświetlaj reklamy tylko osobom, do których chcesz dotrzeć.

Efekty wspólpracy z klientami

Obniżenie CPC

Zoptymalizowanie kosztu pozyskania pojedynczej wizyty.
więcej »

Wzrost konwersji

Wzrost transakcji od dnia rozpoczęcia współpracy.

Wzrost transakcji

Uzyskane dzięki rozszerzeniu zasięgu kampanii.

Spadek wsp. odrzuceń

Wykluczenie niepożądanych użytkowników.

Nasze certyfikaty

Wykorzystywane przez nas narzędzia

Kampanie brandowe

Reklama na słowa kluczowe bezpośrednio związana z marką o wysokim współczynniku konwersji.

Kampania PLA

Reklama produktowa w wynikach wyszukiwania. Wymaga integracji z Google Merchant Center. więcej »

Kampania dynamiczna

Dzięki reklamom dynamicznym możemy zapewnić blisko 99% pokrycie obszaru słów kluczowych.

Remarketing dynamiczny

Umożliwia wyświetlanie reklam na podstawie aktywności klienta w sklepie internetowym.

Remarketing i RLSA

Remarketing to sposób na ponowną aktywację użytkowników, którzy już byli w serwisie. więcej »

Sieć wyszukiwania i GDN

Klasyczne formy reklamy wyświetlane na listach wyszukiwania oraz w sieci reklamowej. więcej »

Zapytaj o ofertę

Podaj nam swoje dane, a skontaktujemy się, żeby porozmawiać o realizacji dla Twojej firmy.

Zamknij [x]

Wypełnij formularz – skontaktujemy się z Tobą!

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza. Odpowiemy w maksymalnie 24h.

Imię i nazwisko*:
Stanowsko:
Nazwa firmy*:
Adres email*:
Numer telefonu:
Treść wiadomości*
Dodaj załącznik: