CONTENT
MARKETING

Content Marketing to budowanie obecności
marki w internecie w taki sposób, aby użytkownicy
sami trafiali na powiązane z nią treści.

Skontaktuj się z nami Dowiedz się więcej

NASZE PODEJŚCIE DO DZIAŁAŃ
CONTENT MARKETING

bullet
ico_01

REAL TIME MARKETING

Działamy na bieżąco ze społecznościami, szybko reagujemy w sytuacjach kryzysowych, a także wykorzystujemy sytuacje do bieżącego komentowania żywo dyskutowanych tematów.

ico_02

OPTYMALIZACJA SPRZEDAŻY

Zwracamy szczególną uwagę na aspekty sprzedażowe poszczególnych mediów i dbamy o przekuwanie działań na efekty nie tylko wizerunkowe.

ico_03

JASNOŚĆ I SPÓJNOŚĆ KOMUNIKACJI

Dbamy o wysoką jakość komunikacji zarówno wizualnej jak i słownej oraz jej spójność z pozostałymi kanałami komunikacji.

ico_04

ANALIZA I MONITORING

Zestawiamy i analizujemy dane z różnych źródeł. Sprawdzamy w jaki sposób działa konkurencja, na bieżąco śledzimy co się dzieje w społecznościach.

BLOGI I MATERIAŁY EKSPERCKIE
budowa wizerunku eksperta

bullet

Dlaczego warto budować ekspercki wizerunek marki?

line

Blog ekspercki daje możliwość bardzo szczegółowego zaprezentowania kluczowych dla marki aspektów. Jest to czynnik niezwykle istotny we współczesnym marketingu internetowym. Współczesny e-marketing to wykorzystanie potencjału drzemiącego w wartościowej treści i udzielanie klientom porad z branży.

70%

70% internautów uważa firmowe artykuły za bardziej wiarygodne niż reklamy danej marki (źródło: MarketerPlus.pl)

5x

5-krotnie większy ruch na stronach firm, które miesięcznie generują minimum 15 postów na swoim blogu (źródło: Hubspot.com)

50%

50% wzrost sprzedaży firm, które zdecydowały się wprowadzić na swoich stronach blogi firmowe (źródło: Hubspot.com)

Blog ekspercki to doskonałe narzędzie do realizacji celów biznesowych

Budowanie wizerunku jako lidera w branży

Budowanie wizerunku jako lidera w branży

Budowanie wizerunku jako lidera w branży

Budowanie wizerunku jako lidera w branży

Zrzut ekranu 2016-01-18 11.16.12

DOŁĄCZ DO LIDERÓW

Liderzy rynkowi już dawno odkryli zalety synergii działań Performance Marketing.
Wśród naszych klientów znajduje się BigStar, Wólczanka, T-Mobile Trendy, Vistula,
Tołpa, W.Kruk, Santander i wielu innych.

  • Wittchen
  • skalnik-logo
  • ispot
  • wolczanka
  • pewnapaczka
  • tolpa
  • dekoral

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Podaj nam swoje dane, a skontaktujemy się, aby porozmawiać o realizacji dla Twojej firmy.


Preferujesz kontakt osobisty albo nie masz czasu na czekanie? Skontaktuj się z Agnieszką.

Agnieszka Kasperska
Performance Marketing Sales Manager

+48 603 550 032