ANALITYKA
I OPTYMALIZACJA KONWERSJI

Wykorzystując nasze doświadczenie w User Experience
oraz analityce internetowej, na podstawie badań i analiz
dostarczamy wniosków do optymalizacji serwisów
oraz sklepów internetowych.

Skontaktuj się z nami Dowiedz się więcej

CERTYFIKOWANI
SPECJALIŚCI

Zespół kilkunastu certyfikowanych specjalistów Google AdWords oraz Analytics zadba o wsparcie w analityce internetowej dla Twojego eCommerce.

OD POZYSKANIA RUCHU
PO OPTYMALIZACJĘ KONWERSJI

WSPARCIE
ANALITYCZNE

Monitoring
& raporty

Codziennie monitorujemy kluczowe parametry projektu (oglądalność, przychody, jakość odwiedzin) i reagujemy na wszelkiego rodzaju anomalie. Zgłaszamy wszystkie nieprawidłowości, do minimum skracając czas potrzebny na ich zdiagnozowanie.


Reinżynieria
& wdrożenie

Dążymy do pełnego wykorzystania potencjału systemów analitycznych poprzez ich aktualizację, wdrażanie dodatkowych mechanizmów, aktualizację i w konsekwencji, dostosowanie do potrzeb i celów projektu. Wdrożenie i wykorzystywanie nowo pojawiających się mechanizmów Google Analytics pozwala na zwiększenie dokładności gromadzonych danych, a w rezultacie uzyskanie przewagi konkurencyjnej oraz dokładniejsze monitorowanie efektywności projektu.

Konsulting
& analizy

W ramach dodatkowych analiz, dążymy do ciągłego usprawnienia projektu, szczególnie w aspektach zbieżnych ze zdefiniowanymi celami biznesowymi, stawiając i weryfikując tezy badawcze.


DOŁĄCZ DO LIDERÓW

Liderzy rynkowi już dawno odkryli zalety synergii działań Performance Marketing.
Wśród naszych klientów znajduje się BigStar, Wólczanka, T-Mobile Trendy, Vistula,
Tołpa, W.Kruk, Santander i wielu innych.

  • Wittchen
  • skalnik-logo
  • ispot
  • wolczanka
  • pewnapaczka
  • tolpa
  • dekoral

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Podaj nam swoje dane, a skontaktujemy się, aby porozmawiać o realizacji dla Twojej firmy.


Preferujesz kontakt osobisty albo nie masz czasu na czekanie? Skontaktuj się z Agnieszką.

Agnieszka Kasperska
Performance Marketing Sales Manager

+48 603 550 032