W ostatnim czasie rozwinęliśmy jako Unity swój wachlarz usług dla e-commerce o wdrożenia Magento 2. Nasza oferta zawiera wsparcie na wszystkich etapach wdrażania omnichannel commerce, począwszy od doradztwa w zakresie strategii, poprzez wdrażanie platform, projektowanie architektury rozwiązań wspierających, aż po integracje i utrzymanie.


Od 20 lat Unity buduje i rozwija sklepy internetowe dla średnich i dużych graczy, obserwując przy tym i badając rynkowe trendy. Tworzone przez Unity sklepy to zarówno systemy dedykowane tworzone w technologii Java, jak i platformy open-source – Magento 2.  Dzięki różnorodnemu doświadczeniu, firma podchodzi do budowy architektury omnichannel commerce kompleksowo wierząc, że najważniejszym jej ogniwem jest spójność oraz szybkość i płynność wymiany danych.

Włączenie do naszej oferty Magento 2 – platformy opartej o technologię open-source to naturalna odpowiedź na potrzeby dzisiejszych klientów, którzy oczekują szybkich wdrożeń w pełni funkcjonujących i wydajnych rozwiązań. Ważne jest tu również bezszwowe działanie oraz spójność customar experiece zarówno w modelu B2B jak i B2C. komentuje Piotr Wrzalik, Wiceprezes Zarządu, Szef Pionu Omnichennel.

Magento 2 - Grupa UnityOferta Unity to też systemy wspierające istniejącą już architekturę IT oraz zarządzanie danymi w organizacji. Wielokanałowe zarządzanie informacjami o produktach firma zapewnia dzięki wdrożeniom narzędzia Pimcore. A różnorodne systemy wewnętrzne (m.in. ERP, WMS, OMS, CRM, POS) oraz zewnętrzne (m.in. systemy płatności, aplikacje kontrahentów czy biznesowe aplikacje mobilne), które są źródłem różnych formatów danych integruje za pomocą Szyny Danych form od MuleSolf. 

Unity stawia na elastyczność również w zakresie współpracy z klientami. Projekty realizuje w metodyce Agile PM z wykorzystaniem SCRUM i KANBAN.

Rozwój firmy to też powiększanie zespołów. W najbliższym czasie firma zamierza zatrudnić blisko 15 osób we Wrocławiu i Krakowie.

Katarzyna Czeremańska

Katarzyna Czeremańska

PR&Marketing Manager w Grupie Unity. Od siedmiu lat związana promocją i marketingiem. Doświadczenie zdobywała w administracji publicznej, organizując i promując konferencje, targi oraz spotkania w ramach promocji gospodarczej oraz marketingu jednostki naukowej. Obecnie jest odpowiedzialna za PR i realizację projektów marketingowych Grupy Unity. Organizowała i promowała Kongres Dyrektorów E-commerce oraz Roadshow E-commerce w praktyce. Jest redaktorką naczelną magazynu Imagine. W wolnych chwilach szyje i fotografuje.