Kongres Dyrektorów E-commerce, 24.05-26.05.2017, Wrocław – już po raz czwarty zjednoczy najważniejsze osoby polskiego e-handlu. Program wydarzenia to cztery ścieżki tematyczne poświęcone najważniejszym strategiom rozwoju e-commerce. Rejestracja trwa!


Tym razem postawimy na doskonalenie procesów sprzedażowych. Strategie rozwoju e-commerce to motyw przewodni tegorocznego Kongresu. Będzie on stanowić punkt wyjścia do szerokiej dyskusji na temat różnorodnych aspektów planowania, wzrostu i sprzedaży.

Cztery główne aspekty na których się skupimy to:

  • organizacja obsługi i logistyki
  • performance marketing
  • automatyzacja działań marketingowych
  • wyzwania technologiczne: platformy i integracje.

Nie zabraknie również czasu na dyskusję o ekspansji zagranicznej.

Agenda to prawie 20 godzin prelekcji, dyskusji fireside chat oraz prezentacji case sudies. Wieczory spędzimy natomisat w doskonałej atmosferze uroczych zakątków Wrocławia – miasta spoktań.

Kongres Dyrektorów E-commerce to dla nas niepowtarzalna okazja do spotkania się z tymi, którzy tworzą i rozwijają polski e-handel. W tym roku do współpracy zaprosiliśmy ponad 20 managerów i kreatorów sprzedaży internetowej, którzy opowiedzą o swoim doświadczeniu  oraz best practise w obszarze strategii  rozwoju ecommerce. Cieszymy się, że możemy tworzyć wydarzenie, które powoli staje się jedną z bardziej popularnych platform wymiany wiedzy w branży. – komentuje Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity, szef merytoryki Kongresu Dyrektorów E-commerce.

W tym roku na kongresowej scenie wystąpią między innymi

  • Michał Leszek – współwłaściciel i dyrektor marketingu firmy Lechpol, twórca marki Kruger&Matz,
  • Jakub Gierszyński – Dyrektor e-commerce w Dacathlon,
  • Wojciech Tomaszewski – Dyrektor Marketingu i E-commerce w ANSWEAR.com
  • Paweł Wróbel, E-commerce Director EU w DUKA.

Kongres Dyrektorów E-commerce

Kongres Dyrektorów E-commerce to wydarzenie dedykowane dyrektorom i właścicielom średnich i dużych sklepów internetowych, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących handel wielokanałowy.

Dowiedz się więcej na stronie Kongresu:

http://www.kongresecommerce.pl/.

Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, Partnerem – firma Przelewy24.

Miejsce: DoubleTree by Hilton Hotel Wrocław

 

 

Katarzyna Czeremańska

Katarzyna Czeremańska

PR&Marketing Manager w Grupie Unity. Od siedmiu lat związana promocją i marketingiem. Doświadczenie zdobywała w administracji publicznej, organizując i promując konferencje, targi oraz spotkania w ramach promocji gospodarczej oraz marketingu jednostki naukowej. Obecnie jest odpowiedzialna za PR i realizację projektów marketingowych Grupy Unity. Organizowała i promowała Kongres Dyrektorów E-commerce oraz Roadshow E-commerce w praktyce. Jest redaktorką naczelną magazynu Imagine. W wolnych chwilach szyje i fotografuje.