Aktualności

Zobacz co u nas słychać

  • Za nami IV Kongres Dyrektorów E-commerce – nie sprzedawaj, buduj markę!

    _MG_5728

    Za nami IV Kongres Dyrektorów E-commerce. Ponad 150 uczestników, 30 wystąpień merytorycznych (w tym 8 warsztatów) oraz 2 imprezy networkingowe. Wszystko to w nowoczesnych wnętrzach hotelu DoubleTree by Hilton i innych, niezwykle ciekawych zakątkach Wrocławia.

  • Facebook Messenger Bot – narzędzie wspierające e-commerce w obsłudze klienta od Grupy Unity

    Grupa Unity rozwija i testuje nowe narzędzie wspierające e-commerce w obsłudze klienta – Facebook Messenger Bot. Rozwiązanie stworzone prze Unity jest już dostępne dla Magento 1,9, możliwa jest również integracja z innymi platformami sprzedażowymi. Nasz produkt umożliwia kupującym natychmiastowy, dwukierunkowy kontakt ze sklepem za pomocą najpopularniejszego komunikatora na rynku. Bot pozwala odciążyć dział obsługi klienta […]

  • Magento 2, Pimcore, Integracje – Grupa Unity z nową ofertą dla e-commerce 

    W ostatnim czasie rozwinęliśmy jako Unity swój wachlarz usług dla e-commerce o wdrożenia Magento 2. Nasza oferta zawiera wsparcie na wszystkich etapach wdrażania omnichannel commerce, począwszy od doradztwa w zakresie strategii, poprzez wdrażanie platform, projektowanie architektury rozwiązań wspierających, aż po integracje i utrzymanie. Od 20 lat Unity buduje i rozwija sklepy internetowe dla średnich i dużych graczy, obserwując przy […]

  • Intratic w nowej odsłonie!

    Intratic odświeża strategię

    Firma Intratic należąca do Grupy Unity zmienia wizerunek. Zmianom uległa nie tylko strona wizualna, ale także strategia. Nowy wizerunek podkreśla odświeżoną strategię Intratic, celem której jest nie tylko realizacja projektów IT, ale również outsourcing zespołów realizacyjnych. „Dla klientów nasza nowa strategia oznacza jeszcze skuteczniejszą realizację stawianych celów poprzez precyzyjne dopasowanie usługi do ich potrzeb. A dla Intratic […]

  • IV Kongres Dyrektorów E-commerce – o strategiach rozwoju e-commerce z liderami branży

    p2102375513-o123358631-6

    Kongres Dyrektorów E-commerce, 24.05-26.05.2017, Wrocław - już po raz czwarty zjednoczy najważniejsze osoby polskiego e-handlu. Program wydarzenia to cztery ścieżki tematyczne poświęcone najważniejszym strategiom rozwoju e-commerce. Rejestracja trwa!

  • WITTCHEN z nową platformą e-commerce od Grupy Unity

    W listopadzie minął rok od giełdowego debiutu spółki WITTCHEN sp. z o.o. – lidera na polskim rynku luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Jednym z najczęściej podkreślanych w tym okresie planów firmy był ciągły wzrost sprzedaży w kanale internetowym. Od niedawna cel ten pomaga z sukcesem realizować nowa platforma sprzedażowa wdrożona dla sklepu internetowego WITTCHEN przez Grupę […]

  • SIG sp. z o.o. – lider dystrybucji materiałów budowlanych – wchodzi na rynek e-commerce z systemem B2B od Grupy Unity

    Niedawno zakończył się pierwszy etap budowy platformy B2B dla SIG sp. z o.o. – polskiej spółki będącej częścią międzynarodowego koncernu SIG plc. – jednego z największych i najważniejszych graczy rynku materiałów budowlanych w Europie. Efektem prac jest pilotażowy system e-commerce B2B zaprojektowany i wdrożony przez specjalistów Grupy Unity. Pilot został przetestowany i dobrze przyjęty przez […]

  • Webinar Szyna Danych – efektywna integracja systemów IT w Twojej firmie z wykorzystaniem rozwiązań MuleSoft – zarejestruj się bezpłatnie!

    Bezpieczeństwo, skalowalność i łatwość komunikacji to cechy architektury IT niezbędne dla szybkiego przepływu danych, a co za tym idzie sprawnej realizacji procesów biznesowych w firmie. Posiadane systemy oraz aplikacje warto więc poddać skutecznej integracji za pomocą nowoczesnego, bezpiecznego narzędzia jakim jest szyna danych (ESB). Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz podczas webinaru Grupy Unity pt. „Szyna Danych – efektywna […]

  • Ekomersy 2016 – trzech ekspertów Grupy Unity w jury

    Trwa kolejna edycja konkursu Ekomersy! Wyróżnienia dla najlepszych produktów i usług polskiej branży e-commerce zostaną przyznane już piąty raz. Tym razem w trzech grupach kategorii – Dostawcy – firmy świadczące usługi dla e-commerce, E-sklepy – m.in. za najlepszą strategię, sprawne poszerzenie oferty na zagranicę czy wykorzystanie technologii mobilnych oraz Agencje – pomagające sklepom internetowym zwiększać sprzedaż. To […]

  • Integrator Omnichannel – Grupa Unity solidne wsparcie w tworzeniu strategii omnichannel commerce

    Omnichannel to dziś podstawa biznesu opartego na sprzedaży towarów i usług. Budowa spójnych doświadczeń klienta w kanałach tradycyjnych i internetowych wymaga jednak dobrze zbudowanej, popartej ekspercką radą strategii. Grupa Unity,  jako integrator omnichannel już od ponad dziesięciu lat pomaga budować strategie sprzedaży wielokanałowej dla największych rynkowych graczy. Ostatnio również dla Grupy Rawlplug. W jaki sposób? […]

  • Webinar „Nowoczesne wsparcie procesów biznesowych z narzędziem Nintex Workflow” od Intratic już wkrótce

    Chcesz dowiedzieć się jak usprawnić pracę Twojej firmy? Zarejestruj się na bezpłatny webinar „Nowoczesne wsparcie procesów biznesowych z narzędziem Nintex Workflow” organizowany przez Intratic – markę Grupy Unity. Automatyzacja obiegu dokumentów i informacji w firmie, przyspiesza realizację zadań, przynosi znaczne oszczędności oraz poprawia bezpieczeństwo firmowych danych. Inwestując w rozwiązania optymalizujące procesy biznesowe, można oczekiwać znacznej […]

  • Digital Hill – nowy brand Grupy Unity

    Grupa Unity wyodrębnia ze swojej oferty usługi Performance Marketing dla e-commerce. Nowo powstały brand Digital Hill będzie wspierać klientów w obszarze realizacji kampanii efektywnościowych. Agencja Digital Hill dziedziczy doświadczenie jednej z pierwszych w Polsce agencji interaktywnych – Internet Designers – istniejącej na rynku od 1997 roku. Stanowi ją zespół specjalistów SEO, SEM oraz Content Marketing. […]

  • Serwis empikfoto.pl – uwiecznia wspomnienia z nowoczesnym konfiguratorem zdjęć

    W maju 2016 roku wystartowała nowa wersja strony empikfoto.pl. Serwis zawiera nowoczesny konfigurator do samodzielnej obróbki odbitek oraz przygotowania projektów fotoksiążek i fotogadżetów, wdrożony przez Grupę Unity. Wdrożenie to stanowi dla empikfoto.pl kolejny krok w realizacji strategii budowania przewagi konkurencyjnej i najlepszej oferty na rynku. Nowy konfigurator pozwala użytkownikom wykonać wszystkie zadania związane z projektowaniem […]

  • Grupa Unity z kontraktem na obsługę SEO marki TOP SECRET

    Grupa Kapitałowa Redan (właściciel marek Top Secret, Troll, Drywash) powierzyła usługę pozycjonowania sklepu internetowego TopSecret.pl ekspertom od Performance Marketingu z Grupy Unity. Jest to kolejny klient z branży fashion obsługiwany przez Grupę Unity, która wśród swoich klientów posiada m.in. marki Vistula, Wólczanka, Wittchen, Big Star, Timberland, Sizeer i Kontri.pl Dotychczasowa współpraca obejmowała wdrożenie oraz utrzymanie […]

  • Branża automotive z systemami IT od Grupy Unity

    Grupa Unity zakończyła niedawno wdrożenie systemu OBDOK2 umożliwiającego zautomatyzowanie procesu zamawiania produktów dla Volkswagen Group Polska. System pozwala na sprawne zarządzanie zgłoszeniami zapotrzebowań przesyłanymi przez pracowników VGP. W tym celu Grupa Unity zaprojektowała dedykowaną ścieżkę obiegu dokumentów. System OBDOK2 pozwolił standaryzować i automatyzować procesy zakupowe w firmie VGP oraz oszczędzić na procesie zakupowym. Dzięki wdrożeniu […]

  • Grupa Unity w prestiżowym programie Google Premium Partners

    Dział Performance Marketing Grupy Unity uzyskał status Google Premium Partners jako potwierdzenie wysokiej efektywności realizowanych usług z zakresu Google AdWords. W tym tygodniu Google wprowadziło nowe zasady certyfikacji agencji SEM w ramach programu Google Partners. Te agencje, które zarządzają na co dzień wysokimi budżetami reklamowymi oraz dostarczają wysokie wyniki prowadzonych kampanii reklamowych, otrzymują status Google Premium […]

  • Grupa Unity na 4th Google Partners CEE Agency Day

    Dział Performance Marketingu Grupy Unity znalazł się wśród 30 polskich agencji zaproszonych do udziału w czwartej edycji Google Partners CEE Agency Day – prestiżowego spotkania największych agencji SEM w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzenie odbędzie się już 29 czerwca w Atenach. Zespół Performance Marketingu Grupy Unity skutecznie rozwija partnerstwo w ramach Google Partners – programu dla agencji […]

  • Grupa Unity oficjalnym partnerem Festiwalu Dobrego Contentu

    W dniach 23-29 maja na portalu www.marketingibiznes.pl odbędzie się internetowy Festiwal Dobrego Contentu. Ideą inicjatywy jest popularyzacja dobrej jakości treści, a także zainteresowanie mniej znanymi twórcami tekstów. Grupa Unity jest partnerem wydarzenia. W dobie niekwestionowanej mody na content marketing, ciężko spośród zalewających Internet treści wyłonić te najbardziej wartościowe, które mają na celu nie tylko sprzedaż, ale […]

  • Trzecia edycja Kongresu Dyrektorów E-commerce – wysoko oceniona przez branżowych ekspertów!

    Niedawny, trzeci już Kongres Dyrektorów E-commerce przejdzie do historii jako wydarzenie na bardzo wysokim poziomie merytorycznym i biznesowym. Podczas dwóch wypełnionych prelekcjami i sesjami networkingowymi dni, dyskutowano na temat różnych aspektów strategii omnichannel, formułowano wnioski dotyczące branżowych trendów oraz nawiązywano nowe biznesowe kontakty.     Wydarzenie zostało wysoko ocenione przez gości – zarówno w kontekście […]

  • III Kongres Dyrektorów E-commerce – agenda na światowym poziomie!

    III Kongres Dyrektorów E-commerce ma już pełną agendę. Część merytoryczna to ponad piętnaście godzin prelekcji, które zostaną wygłoszone przez ekspertów z całej Europy. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w wyjątkowej lokalizacji – budynku nieczynnego Dworca PKP w Krakowie. Obiecujemy, że to nie koniec niespodzianek!   W ostatnich tygodniach do agendy wydarzenia dołączyły […]

  • III Kongres Dyrektorów E-commerce – ważni branżowi gracze w agendzie wydarzenia!

      III Kongres Dyrektorów E-commerce odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w Krakowie. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele najważniejszych rynkowych graczy z Polski, Niemiec, Danii i Wielkiej Brytanii. Wystąpią m.in. eksperci z Tchibo, Mulesoft, PPG, AB S.A., TIM S.A., MM Brown i Tołpa.   Przedsiębiorstwa, które często, przez dziesiątki lat rozwijały się w oparciu o te same systemy informatyczne, […]

  • III Kongres Dyrektorów E-commerce – w drodze ku efektywności sprzedaży

    III Kongres Dyrektorów E-commerce, jedno z najbardziej oczekiwanych i prestiżowych wydarzeń branży, odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia, w budynku nieczynnego Dworca PKP, w samym sercu Krakowa. Merytoryka wydarzenia ma stać się drogowskazem w drodze do osiągnięcia maksymalnej efektywności w sprzedaży wielokanałowej. Bilety early birds są dostępne do końca lutego!   Trzecia edycja Kongresu Dyrektorów […]

  • Skalnik.pl – udana współpraca z Grupą Unity w 2015 roku

    Skalnik to sieć sklepów górskich która od lat zaopatruje wszystkich, którzy przyjemnie i bezpiecznie chcą spędzić czas na łonie natury. Grupa Unity pracuje wspólnie ze Skalnik.pl nad zwiększeniem sprzedaży on-line poprzez synergię działań Performance Marketing – reklamę PPC Google AdWords oraz Facebook Ads, obsługę e-mail marketing, analitykę internetową i wparcie e-commerce managera. Ostatni kwartał 2015 […]

  • Serwis Publio.pl w zupełnie nowej odsłonie!

    Publio.pl, jeden z najpopularniejszych serwisów dystrybuujących e-treści, zyskał zupełnie nową, jeszcze bardziej funkcjonalną i odświeżoną graficznie odsłonę. Redesign portalu wdrożyli specjaliści Grupy Unity.   Nowa wersja strony spełnia nasze oczekiwania i została doceniona przez użytkowników. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, dlatego wszelkie zmiany ułatwiające zakupy – technologiczne oraz związane z funkcjonalnościami strony – są niezbędne. – komentuje Beata Gutowska, […]

  • Śniadanie Dyrektorów IT – najgorętsze trendy IT przy aromatycznej kawie

    Już 26 stycznia spotkamy się w Warszawie na Śniadaniu Dyrektorów IT – pierwszym z cyklu spotkań poświęconych najgorętszym technologicznym tematom. Podczas zbliżającej się edycji w doskonałej atmosferze i przy gorącej kawie będziemy dyskutować o największych wyzwaniach w obszarze firmowej komunikacji wewnętrznej i wynikach raportu z Badania narzędzi IT do komunikacji i współpracy w firmach w […]

  • Noworoczne postanowienia eCommerce Managera od Grupy Unity – infografika

    Przed nami nowy, 2016 rok. Rok, który na pewno będzie pełen wyzwań dla e-marketingu. Coraz większa konkurencja w pozyskiwaniu klientów w Internecie, konieczność stałej optymalizacji prowadzonych działań, nowe obszary do zagospodarowania… W tych oraz w innych codziennych dylematach eksperci od Perfomance Marketingu z Grupy Unity chcą towarzyszyć eCommerce oraz eMarketing Menagerom.

  • Imponujące wyniki synergii działań SEO i SEM dla marki WITTCHEN – infografika

    Marka WITTCHEN, polski lider rynku ekskluzywnej galanterii i odzieży skórzanej, półtora roku temu zaufała wizji synergii działań Grupy Unity w zakresie pozycjonowania organicznego, płatnych kampanii promocyjnych oraz wsparcia analitycznego.

  • Świąteczna kampania content marketingowa Chicco zachwyca formą i treścią

    Każdego, kto zastanawia się nad wyborem prezentów dla dzieci, z pewnością zachwyci najnowsza kampania content marketingowa, stworzona przez Grupę Unity – Najpiękniejsza Gwiazdka z Chicco. Głównym elementem kampanii są szczegółowe recenzje zabawek, opracowane przez popularne blogerki lifestylowe.

  • Wdrożenia e-commerce tworzone przez Grupę Unity na wysokich pozycjach rankingu Money.pl

    Sklep euro.com.pl został wyróżniony pierwszym miejscem w prestiżowym Rankingu sklepów internetowych Money.pl. W tegorocznym zestawieniu znalazło się aż sześć wdrożeń e-commerce Grupy Unity.

  • Social, mobile, cloud – narzędzia IT do komunikacji wewnętrznej idą z duchem czasu – wnioski z konferencji

    Ostatnie lata to czas intensywnego rozwoju technologicznego i kolejnych pokoleń wchodzących na rynek pracy. Nowe warunki wymuszają zmiany w firmowej komunikacji. Czy można określić je mianem rewolucji, czy jedynie ewolucji dostępnych od lat narzędzi, dyskutowali uczestnicy i prelegenci niedawnej konferencji Przyjazny SharePoint i nowe narzędzia IT do komunikacji wewnętrznej, zorganizowanej przez Intratic (Grupa Unity), we […]

  • Analityka internetowa i Napoleon. Roadshow E-commerce w praktyce – podsumowanie

    Roadshow E-commerce w praktyce - Grupa Unity

    Szósta edycja Roadshow E-commerce w praktyce już za nami. Jak było? Na pewno inaczej niż zwykle. Dlaczego? W tym roku znacznie więcej uwagi poświęciliśmy marketingowi w e-commerce. W sumie prawie 350 uczestników konferencji miało jedyną w swoim rodzaju okazję, posłuchać jak wdrożyć w swoim e-sklepie performance marketing.

  • Przyjazny SharePoint i nowe narzędzia IT do komunikacji wewnętrznej – rejestracja konferencję trwa!

    reklama300x300 copy

    Jak wynika z Badania narzędzi informatycznych do komunikacji wewnętrznej w Polsce, aż 75% przedsiębiorstw widzi potrzebę wdrożenia zmian w funkcjonowaniu systemów IT do komunikacji w przeciągu dwóch najbliższych lat. Dlaczego modyfikacje są konieczne i jaki kierunek zmian warto obrać? Odpowiedź już 22 października na konferencji Przyjazny SharePoint i nowe narzędzia IT do komunikacji wewnętrznej, organizowanej przez Intratic (Grupa Unity), we współpracy z Microsoft.

  • Roadshow E-commerce w praktyce rusza w Polskę już szósty raz!

    nagłówkowe

    Już po raz szósty wyruszamy w trasę po Polsce z cyklem bezpłatnych konferencji E-commerce w praktyce, tym razem pod hasłem Sprzedawaj więcej! Spotkania we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie i Krakowie to jak zwykle kwintesencja praktycznej wiedzy o tym, jak znacząco zwiększyć sprzedaż w e-commerce.

  • Performance marketing niezawodny w e-commerce

    O najskuteczniejszych rozwiązaniach marketingowych dla rodzimego e-handlu czytamy w najnowszym Trendbooku performance marketing w e-commerce, wydanym właśnie przez Grupę Unity.

  • Badamy narzędzia komunikacji wewnętrznej w firmach w Polsce

    Badanie narzędzi komunikacji wewnętrznej

    Intratic – marka Grupy Unity, we współpracy z Microsoft oraz niezależną agencją badawczą CubeResearch, przeprowadzi w sierpniu badanie intranetów w dużych firmach w całej Polsce.

  • II Kongres Dyrektorów E-commerce – przyszłość branży, branża przyszłości

    kongres_hires

    Podczas dwóch merytorycznych dni rozmawiano o najgorętszych trendach w e-commerce, najskuteczniejszych narzędziach wsparcia e-handlu oraz o możliwościach, jakie dają nowe technologie.

  • „OMNICHANNEL COMMERCE” – Raport Grupy Unity

    Badanie poziomu wielokanalowosci

    Zaoferowanie klientom takiego modelu sprzedaży, który zagwarantuje im spójne i płynne doświadczenia zakupowe, to dziś największe wyzwanie dla sektora retail. O tym, jak tego dokonać czytamy w najnowszym raporcie o Omnichannel Commerce.

  • Na polskim rynku nie ma prawdziwych graczy omnichannel

    Zaoferowanie klientom takiego modelu sprzedaży, który w oparciu o integrację kanałów, zagwarantuje im spójne i płynne doświadczenia zakupowe, to dziś największe wyzwanie dla sektora retail.

  • Grupa Unity wśród Ambasadorów Kluczowych Relacji

    Podczas spotkania Ambasadorów Kluczowych Relacji Blue Business Media w rolę mentora wcielił się Bartłomiej Rozkrut - Członek Zarządu odpowiedzialny za rozwój produktu w Grupie Unity.

  • Grupa Unity wchodzi na rynki zagraniczne z nową marką – INTRATIC

    Jeden z największych dostawców IT dla e-biznesu – Grupa Unity, wydziela ze swojej oferty kompetencje oparte o technologie Microsoft. Nowo powstała marka – Intratic, będzie wspierać klientów poprzez wdrażanie rozwiązań usprawniających wewnętrzne procesy w firmach zarówno w kraju, jak i za granicą.

  • Roadshow E-commerce w praktyce – wyjaśniamy e-handel na nowo

    Piąta edycja bezpłatnych konferencji Akademii Unity rusza 26 maja. Dzień po dniu eksperci e-handlu odwiedzą 4 miasta – Kraków, Wrocław, Poznań i Warszawę, by wgryźć się w tematykę sprzedaży internetowej. To ostatnia szansa, aby przygotować się do zmian, jakie przyniesie nowa dyrektywa unijna o e-handlu.

  • E-commerce atrakcyjny także dla dyskontów – Textil Market

    Polski rynek odzieżowy wart jest dziś niemal 7 mld euro. Coraz większy udział w tych zyskach mają też sieci dyskontowe. O względy konsumentów w świecie online walczy od niedawna także Textil Market – marka należąca do grupy kapitałowej REDAN.

  • Simple Publishing – profesjonalna książka w 10 minut!

    simple publishing

    Simple Publishing oferuje autorom kompleksową pomoc profesjonalną korektę i redakcji tekstu, aż po skład, druk oraz promocję twórczości. Za technologiczną stronę projektu odpowiedzialni byli specjaliści Grupy Unity.

  • Leroy Merlin z nową aplikacją mobilną oraz serwisem

    Leroy Merlin

    Leroy Merlin wprowadził darmową aplikację na smartfony, zawierającą katalog ponad 50 tyś. produktów. Za technologię w obu projektach odpowiadali specjaliści Grupy Unity.

  • Kongres Dyrektorów E-commerce – Zmieniamy polski e-handel

    kongres-grafika-wpis-aktu

    II Kongres Dyrektorów E-commerce organizowany przez Grupę Unity to najważniejsze spotkanie branżowe tej wiosny. Wydarzenie rusza 25 marca i potrwa dwa dni.

  • Technologia na pełnym gazie – wdrożenie dla Olek Motocykle

    Dzięki nowej platformie sprzedażowej każdy fan jednośladów może dziś w łatwy i przyjemny sposób zaopatrzyć się u nich w potrzebne produkty. Za projekt i wdrożenie sklep.olekmotocykle.pl odpowiedzialni są specjaliści Grupy Unity.

Kontakt dla prasy:

Katarzyna Czeremańska

Katarzyna Czeremańska

Specjalista ds. PR i marketingu

tel. +48 507 012 220

e-mail: katarzyna.czeremanska@unity.pl

Wybrane projekty:

Slide background

VOLKSWAGEN GROUP POLSKA

Od 2006 roku
dostarczamy markom
Grupy Volkswagen dedykowane
wdrożenia i usługi IT
na najwyszym poziomie

Slide background

LEROY MERLIN

Sklep internetowy,
aplikacja mobilna
oraz kompleksowa obsługa
w zakresie e-commerce
już od ponad 10 lat.

Slide background

EURO.COM.PL

Ponad 10-cio letnia
współpraca w zakresie
wdrożeń i obsługi
sklepu internetowego
euro.com.pl

Slide background

OLEK MOTOCYKLE

Wdrożenie platformy
sprzedaży wielokanałowej
Unity.Commerce
w branży motoryzacyjnej